dinsdag 3 maart 2015

Intratuin letterbord

Bekijk het product online of kom naar één van onze winkels. Een zwart retro letterbord met 2witte letters. Intratuin letterbord van het merk Huismerk - Intratuin is beschikbaar bij Intratuin voor de prijs van €7.


Er zijn weer nieuwe letterborden binnen! Ze zijn geschikt voor binnen én buiten.

Leuk voor naast de voordeur of aan de muur in de keuken. Welkom bij DeedyLicious! Ik ben Wendy en naast lekker koken, eten en muziek draaien (DJ) geniet ik énorm van vormgeven, fotograferen en van vakantie vieren. De bedoeling is elke twee weken een andere leuke tekst op mijn bord te plaatsen.


Quotes, to-do lijstjes, een lief berichtje of een geheugensteun! Creëer het zelf met het vintage letterbord wit met zwart kader van Jay. Deze witte letterborden worden geleverd met 2zwarte letters en cijfers, voor eindeloze messag.


I chose the square version which was on sale for only €at Intratuin.

I picked the black one, but they also have a grey vintage letter board. Yes, I am very happy that I found a square letter board for such a good price. Mijn naam is Marjo en ik houd van zinloze hebbedingen. Verder houd ik van quotes en veranderingen in mijn interieur. Toen ik dus bij Intratuin tegen dit letterboard aanliep voor nog geen tientje, werd ik heel veel beetjes blij.


Waar ik hem neer ging zetten wist ik nog niet. Ja, ik had wel een plekje in mijn . Mijn nieuwe blog staat in het teken van het letterbord , jullie kennen hem vast? Twijfel je nog of ben je op zoek naar inspiratie? Ik vond deze bij Misceaup en zette er meteen een op mijn verlanglijstje voor de feestdagen. Chakki tafeltje intratuin.


Wat vind je van onze nieuwste aanwinst? Nu is het wachten op ons volgende project. Maar hoogstwaarschijnlijk gaan we als eerste weer plaats maken voor de box!


Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. Deze pagina toont tekstdecoratie folder aanbieding bij Intratuin - details. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen .

Trefwoorden: tekstdecoraties. Posters en kaarten met teksten worden massaal gebruikt om interieurs persoonlijker mee te maken, een statement neer te zetten of een boodschap uit te dragen. Heel anders is dat met . Kijken of ik nog iets leuks kan gaan doen vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts