maandag 5 februari 2018

Zwarte strepen op tv samsung

Er is een onverwachte fout opgetreden. Deze strepen lopen tot onder door maar zijn bovenin het meest duidelijk waarneembaar. Maakt niet uit welke bron er gekozen wordt.


Dus ook in de OSD van de TV. TV is stroomloos geweest, maar het probleem blijft helaas. Ook zonder alle USB en hdmi kabels erin zelfde issue.

De TV is verder voorzien . Meer resultaten van gathering. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. De strepen zijn één pixel breed en zitten op ongeveer een kwart van de linkerkant. Origineel bericht van: Matchless Zie je die strepen ook als hij uit staat?


Mischien heel minimaal dus goed kijken met evt een zaklampje. Goedenavon Eerste post hier op het forum Vraagje: zit deze avond in de heerlijke warmte achter mijnn computer. Nu zie ik ineens zwarte ( lees: vage ) strepen in mijn scherm komen die horizontaal in mijn scherm staan.

Wat is dat zwarte brede streep op mijn lcd tv van LG ? Toegevoegd na seconden: Het is helemaal van boven en loopt van links naar rechts helemaal. Standaard Re: dun zwart lijntje op ons LCD TV -scherm. Ik had onlangs een gele verticale lijn in beeld. Half uurtje binnen : scherm element eruit, nieuw scherm erin.


Naar het schijnt is dat scherm niet meer te repareren. Mooie samsung smart tv met een streepje op het beeld te zien op de fotos verder is die helemaal goed de type staat ook op de foto veel. Ik heb sinds vrijdag een trillende streep in m'n beeldscherm (soort scheidslijn onderaan m'n toestel) en een zwarte vlek bovenin.


Samsung is dat thuis komen herstellen. Daar kunnen ze soms ook direct zien wat er mis is met je toestel. De tv laat een dunne zwarte , witte of groene lijn zien aan de boven- onder- of zijkant van de televisie ? Tv gaat constant aan en uit en toont dan alleen nog maar felgekleurde verticale. Werkt perfect alleen probleeer zit ineens een zwarte horizontale lijn boven in het beeld. Uitvlucht: “De tv kan niet worden gerepareer omdat de onderdelen niet meer leverbaar zijn.


Uw pas elf maanden oude televisie bevat kennelijk onderdelen die nu al onvervangbaar zijn, waardoor u maar moet leven met de . Ik heb in Augustus een samsung tv aangeschaft waarvan ik jaar Recht heb op garantie. Ik ben langs geweest bij de filiaal waar ik Hem gekocht heb.

Uitgelegd wat het probleem is die heeft me. Is jaar ou fijne verticale zwarte strepen op scherm. Al aanwezig op foto, zeer moeilijk te zien. Zie je die balk ook als je analoog kijkt of als je een menu van je TV bekijkt ? In dat geval: Heb je de.


Streep blijft, dus toch een probleem met mijn TV.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts