maandag 14 januari 2019

Grey wash action

Bekijk online het product Greywash verf vintage look Voor binnen en buiten. Bekijk dit product en meer Verf-producten op Action. Al tijden was ik benieuwd naar de Greywash van Action ! Ik probeerde hem uit en legde het vast op. Ik gebruikte de Knagglig kistjes van Ikea, . Een oud bollige Lampetkan behandeld met tegellijm(3lagen ) goed laten drogen daarna de laatste laag licht opgeschuurd en voorzien van witte homedeco verf ( action ) laten drogen, daarna vlekken gemaakt met grey wash verf ( action )dit om de betonlook te krijgen daarna met wat mos groenige vieze vlekken gemaakt .

Ook dan maar even voor alle vrouwen die van klussen houden of hun mannen aan het werk willen zetten. We hebben geen bouwmarkt meer nodig , wij hebben gewoon Action. Deze Greywash en Whitewash . Ik wil mijn onbehandelde grenen blokhut in de grey wash van de Action zetten ( volgens de verpakking geschikt voor buiten, watergedragen en schrobvast). Ik ben nu mijn tuinset aan het schuren en schilderen met de greywash van de action.


De tafel is echt super super mooi geworden. De stoel ben ik nog niet helemaal content van, maar ik denk dat die nog een x moet. Ik wil mijn grenen vloer een whitewash of greywash behandeling geven, maar de vloer is geschuurd en al gelakt met een watergedragen lak van Hermadix.

Kan ik hier met een lak overheen die een whitewash of greywash effect geeft? Ik laat een kastje maken van Amerikaans. Het lijkt mij mooi om deze een white wash effect te geven.


Bij de action is White Wash te koop voor meubels en wanden. Ik heb onbehandelde lariks vloerdelen gekocht. Zou dit ook voor de vloer gebruikt kunnen worden? Wie heeft ervaring met de white wash van de action ? Bespaar jezelf eerst maar de Euro om white wash te kopen.


Met een proefpotje van 1ml Annie Sloan Chalk Paint kan je alle kleuren White Wash maken dus ook Blue Wash of iedere andere kleur. Wat je doet je koopt een bakje bij de Action en mengt de verf met water. Wij adviseren 4tot 5ml . Ik maakte afgelopen zaterdag dit goedkope LEGO kastje voor M met de plaat van de GAMMA en de greywash van Action ! Kijk hier voor de hele DIY. Omdat het past bij de kleur van mijn huis zat ik eraan te denken om de schutting te verven met greywash. Eerst schoonmaken en dan goed opschuren.


Of moet ik eerst mijn schutting een grijze beitslaag geven? Maar nu de vraag, kan dit? Zonder bon doen ze best moeilijk daar.

Welke verf heb je en waarvoor? Wil willen de trap verven, maar toen we er vrijdag waren wilde mijn man geen eens kijken bij de verf. Gewoon om te zien wat er is, maar hij vond het niet nodig. White wash en grey wash verf voor buiten de schutting en plantenkas mee . Tips, technieken en producten voor greywash effecten, steigerhout oud maken en het vergrijzen van hout, riet en meubels. Met muurvuller van de action.


Houd tuinmeubels, schuttingen en hout mooi met beits. Zoals CetaBever buitenbeits, tuinbeits, grey wash. Whitewash- greywash verf van het merk Huismerk - Action is beschikbaar bij Action voor de prijs van €3. Zelf white wash meubelen of vloeren maken? Het kan met dit handige Stappenplan van KARWEI.


Het beste white wash -effect krijg je met onbehandeld hout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts