vrijdag 18 januari 2019

Kopervet brezan

Brezan Automaterialen stelt maandelijks haar prijsbestanden beschikbaar welke hieronder zijn te downloaden. Met deze prijsbestanden kunnen Brezan relaties de actuele prijzen in bijvoorbeeld hun eigen IT of Garage Management Systeem verwerken om daarmee altijd up-to- date te zijn. Vergelijk klus artikelen van de beste merken, o. Ik wil graag de pinnen invetten maar de verkoper bij de brezan heeft me 5inCeramic Paste verkocht. Nou vraag ik me wel af of dat de juiste pasta hiervoor is.


Dat spul kun je daar prima voor gebruiken, beter dan kopervet , wat meestal wordt gebruikt :).

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller. Ik heb weer een vraagje ik smeer altijd een klein beetje kopervet op de naaf en wielbouten, nu hebben ze vorig jaar de banden voor mij gewisseld bij de. Ik monteer droog de bouten, deze willen wel vast gaan zitten met kopervet (pakt vuil op). Ik gebruik op mijn werk alleen maar kopervet , op aluminium kan het geen kwaad zowiezo. Voor het monteren van nieuwe hydrauliek moet volgens de tijdschriftartikelen die ik net in de documentatie gezet heb, blauw vet gebruikt worden.


Inmiddels weet ik dat dit ook bekend is als remmenvet. Kan ik daar ook kopervet voor gebruiken? Waar haal ik anders remmenvet?

Bij de Brezan hebben ze het ook in diverse maten tubetjes. Ik heb zelf wat bronsvet gebruikt, dit is fijner van structuur. Er zijn tegenwordig ook korrelvrije vetten in de handel, dit is nog beter tegen vastvreten. Op mijn werk gebruiken wij dit tegenwoordig, omdat de niet korrelvrije vetten na langere tijd toch . Halfords, Gamma, man, overal. Kopervet heeft een slechte naam, het zou iedereen zijn aluminium schroefdraden kosten, maar altijd als je vraagt naar wie ooit in zijn leven een.


Als je per se remmenvet wil hebben: ATE maakt dat spul, blauwe tube bij de Brezan (al hebben ze het ook in andere verpakkingen en bij andere zaken). Uitlaat moeilijk te demonteren, wel niet kopervet ? Koperpasta en bougies wel of niet doen? Keramische pasta: Kopervet 2. Het spul is te kop via het internet of gewoon via de automaterialenzaak. Denk aan Rustbuster, Brezan en van Silfhout en zo. De pasta die via Alibaba uit China komt, daar zijn geen kwaliteitskenmerken van te garanderen.


Het wordt gewoon tijd dat we die chinezen met hun . Resultaten van zoekmachines! Volgens mij, is kopervet verkrijgbaar bij brezan. Ik ga morgen even naar de Brezan hier vlakbij om vet te halen.

Is gewoon vet goed genoeg of moet. Gewoon bij een autohandel oid. Kopervet gebruiken, want je remmen worden nogal heet en laat kopervet daar nou net goed tegenkunnen.


Of heuts automaterialen in limburg of brezan automaterialen. Even Over Vetten: kopervet. Hahaha, een oud collega vond het wel handig om de nieuwe wiellagers van zijn auto te monteren met kopervet. Binnen een week moest ie nog een keer. Klopt dus als een zwerende.


TS, ik zou gewoon kopervet gebruiken als je dat hebt liggen. Potentiaalverschil, tja. Dit werkt daar uitstekend. Zolang het geen vliegtuig is, zou ik met daar niet al te veel zorgen over maken.


Koop gewoon keramisch ( Brezan ) vet als je hier nooit meer over na wilt denken of als potentiaal verschil je verder . Vet, olie en smeermiddelen zijn onmisbaar bij de restauratie van auto en motor. Bijvoorbeeld: het bevestigen van boutjes, moeren en uitlaatdelen gaat beter als er een beetje keramisch vet (vervanger van kopervet ) wordt gebruikt. De dienstdoende Brezan -medewerker die ik vanmiddag naar dit vet vroeg stond te kijken of hij water zag branden dus daar hoef ik in elk geval niet te zoeken.


Kopervet doe je aan de schroefdraad inderdaa ik denk echter dat de TS vet zoekt om makkelijker de DI cassette te kunnen verwijderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts