vrijdag 12 april 2019

Hout stinkt naar kattenpis

Wie weet welke houtsoort dit is? Groot nadeel van Angelihet stinkt (door bepaalde inhoudsstoffen) inderdaad verschrikkelijk (naar kattenpis , noem het gelijk je wilt! :-)), en het duurt echt wel enkele jaren voordat de geur volledig verdwenen is. De geur van kattenpis kun je bestrijden met biotex, tapijtreiniger of andere middelen.


Indien het hout gelakt is kun je de kattenpies gewoon met een doekje en een beetje schoonmaakmiddel verwijderen. Wist u dat u met deze behandeling kattenpis -geur blijvend verwijdert?

Kattenpis -geur verwijderen? Ik sta op het punt een huis te kopen, alleen twijfel ik er heel erg aan omdat er zo naar kattenpis stinkt. Het huis staat al maanden leeg, maar het stinkt er nog steeds.


En ik weet dus niet waar die beesten precies gezeken hebben. Tot slot spoot ik er een niet- stinkende spray van Beaphar op, waardoor de kat niet (zo erg) meer de neiging heeft opnieuw op die plek te plassen. Het zou alleen zo zonde van je bank zijn want kattepis stinkt echt verschrikkelijk.


Mijn kat haat houtkorrels.

Aargh, ik kom thuis van een weekje weg en vooral nu met dit warme weer stinkt het hier gruwelijk naar kattenpis ! Ik heb katten, gecastreerde kater sproeit. Medishe oorzaak is al uitgesloten, ik denk dat het door stress komt en gewoonte. Ik ben bezig geweest met Feliway, heeft wel wat effect maar . Hoe krijg je muizenpislucht uit hout ? Niet te verwijderen lijkenlucht in woning - Radar.


We roken een vieze lucht, vooral op zolder (waar geen raam zit aan die kant) was het erg hevig, maar we dachten dat dit kattenpis was en daar heb je. Een lijk wat er weken of maanden gelegen heeft gaat ontzettend stinken en trekt in het beton van het huis, dus is totaal geen paniekzaaierij, je zou er . Help mijn kat heeft op de bank geplast”. De urine van de kat geeft een doordringende stank in de huiskamer. Maar zelfs na een paar weken stinkt de hele huiskamer nog naar de kattenpis. Dit soort bleekmiddel zal alle kleurvariaties uit het hout verwijderen, wat het nadeel is van de tweedelige peroxidebleek.


Leeftijd kan ook een grote factor zijn bij plasproblemen en hoe ouder de kat is, hoe sterker zijn plas stinkt. Dit hardnekkige probleem vereist grondig schoonmaken en een paar goede gewoontes. Zorg dat je alle benodigdheden in huis hebt zodat je.


In bepaalde gevallen zul je het middel vaker moeten gebruiken, zeker als het gaat om oude urineplekken en doordrenkte muren, hout of kieren, maar je merkt het verschil direct.

Het kan met name in dunnere maten lelijk trekken (kleine afmetingen gaan snel krom) en het hout stinkt. En het stinkt inderdaa naar kattenpis. Als er kattenpisop het tapijt komt kun je dit met een sopje proberen schoon te maken en in eerste instantie zal dat de geur verwijderen. Op de langere termijn komt de geur echter weer terug. Ik ga veel op huisbezoek bij mensen met een poes.


Er zijn meerdere redenen waarom je last . Schattige dieren, maar vaak ruik ik bij de eerste stap al dat er een poes in huis is. Als ik er iets over zeg dan antwoorden de meeste mensen dat ze het niet meer ruiken. Maar dat vind ik dus horror : dat mijn huis zou stinken en ik het zelf niet meer ruik maar iedere bezoeker . Als het in het hout getrokken is zou ik kijken of je dat niet kunt vervangen, dat is lastig weg te krijgen. Als je het vrij direct reinigt is de geur vrij snel weer weg maar dit is vermoedelijk echt van jaren stelselmatig kattenpis niet opruimen. Daardoor wordt de kattenbak intensief gebruikt, tot ongeveer liter per jaar.


Een zuinige en niet-stoffige kattengrit is dan wel zo fijn. Tevens is het fijn als de kattengrit de nare geurtjes opneemt, zodat je huis niet naar kattenpis stinkt. Ook kun je nadenken over het gewicht van het grit: houtkorrels zijn lichter dan klei en dat . Last van een sproeiende kater in huis? Klik hier en leer online van Tante Kaat wat je kan doen als katten sproeien in je huis. Als je katten hebt, kan het wel eens gebeuren dat de kat in huis plast.


Wat doe je hier dan aan? Het kan ook zijn dat je net een kat hebt en dat deze nog niet zindelijk is. Hoe verwijder je dan de geur van kattenpis uit je woning?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts