dinsdag 22 mei 2018

Halve wijnvaten als vijver

Een half wijnvat als vijver , het kan. Koop of Verkoop wijnvat op Marktplaats. Moederdagkado houten bloembak, vijver , half wijnvat , plant.


Prachtige halve wijnvaten , geschikt om te gebruiken als bloembak of als minivijver. Hoi Ik heb een klein teras gedeeltelijk in de schaduw graag zou ik een half wijnvat als vijver gebruiken met wat goudvissen. Beste, Ik ben vandaag lid geworden van palmvrienden en zit met de volgende questie: Ik heb twee halve eikenhouten wijnvaten gekocht en wil daar twee mini vijvers van maken.

De handels onderneming waar ik ze gekocht heb heeft de vaten aan de binnenkant met de hogedruk spuit schoongespoten, . Dag allemaal,Daar ik nog enkele jaartjes moet wachten eer mijn kindjes groot genoeg zijn om geen gevaar te lopen door een vijver in de tuin, ben ik van zin een oude halve wijntijd in te richten als minivijver. Op die manier heb ik dan toch al een beetje mijn waterpartijtje. Een kleine tuin maar toch een vijver ? Dan is een minivijver de oplossing. Intratuin legt uit hoe je dit.


Levertijd : tot werkdagen. Verzendkosten NL: €150. Aanbiedingsset kastanjehouten kuipen.

Ideaal als bloembak of mini vijvertje. Kuip hand gemaakt van een half 2ltr wijnvat. Al onze kuipen zijn gemaakt van gebruikte eiken wijnvaten die jarenlang hebben bijgedragen aan de rijping van wijn.


De wijnvaten zijn gemaakt van het beste deel uit de stam. Door de wijnvaten zorgvuldig te schuren krijgt het zijn lichte . Wij laten u graag zien, hoe u een klein waterparadijs kunt creëren, ook als u maar heel weinig plaats heeft. Hier zijn drie gemakkelijk te vervangen sproeikoppen bij de levering inbegrepen . Dientu in Stadskanaal biedt ruime keuze in diverse soorten karakteristieke wijnvaten , te gebruiken als onder meer plantenbak, minivijver of regenton. Wijnvaten zijn prachtig ter decoratie van tuin, kamer of ruimte. Het betreft originele wijnvaten van wijnboeren in diverse Zuid-Europese wijngebieden.


Eikenhouten terrasvijver , filterbak, bloembak, bloembakken van wijnvat vanaf € 6- Diameter: ca. De mooiste tuinen zijn niet altijd de duurste. Want met wat je uit deze rubriek plukt, richt je je buitenkamer volledig in. Of je nu een klein stadstuintje hebt met een hangmat of een grote landschapstuin met een zwembad of vijver.


Met wel honderdduizend zoekertjes voor tuingereedschap, . Deze pin is ontdekt door AkinaSonrisas. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Aquarium pompje en waterplantjes erin, takje erop voor de waterloop en klaar is de mini vijver met waterval.

Ik wilde de opstelling maken als volgt. Met mijn dompelpomp pomp ik water in het grootste dichte vat, dan wil ik dat het water van het grote vat in het halve vat stroomt dmv een holle bamboestok of iets dergelijks, en dan dat het van het halve vat in de schuin geplaatste liter emmer stroomt, ook weer via . Houten aftapkraan: vanaf eur 1- Half vat: vanaf eur 5- (ook leuk als vijver ) Met handvaten: vanaf eur 6- (voor een prachtige bloembak). Ook kleine vaatjes vanag eur 6- beschikbaar ( Kastanjehout).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts