woensdag 23 mei 2018

White wash verf action

Al tijden was ik benieuwd naar de Greywash van Action ! Ik probeerde hem uit en legde het vast op. Bekijk dit product en meer Verf -producten op Action. Hoe het potje eruit ziet.


Ze hebben ook whitewash , maar voor op mijn nieuwe kamer vond ik . Bespaar jezelf eerst maar de Euro om white wash te kopen.

Met een proefpotje van 1ml Annie Sloan Chalk Paint kan je alle kleuren White Wash maken dus ook Blue Wash of iedere andere kleur. Wat je doet je koopt een bakje bij de Action en mengt de verf met water. Wij adviseren 4tot 5ml . Ik ben van plan om mijn tafel te schuren en met white wash te doen.


Heeft iemand hier ervaring mee en of. Dit schreef LoveMagenta. Houten tuinplanken bewerken met doek en muurverf, kleuren over elkaar. Whitewash laag erover en gesso varnish van Action.


Houten woorden en hart mee verven in dezelfde kleur.

Als afwerking een passende (muur) tekst-sticker onder de foto. Het lijkt mij mooi om deze een white wash effect te geven. Bij de action is White Wash te koop voor meubels en wanden.


Zou dit ook voor de vloer gebruikt kunnen. Op de vloer zou ik toch een lak nemen die slijtvast is, verf voor meubels en wanden is dat zeker niet. Koop voor 1euro goede lak waar je . Haha en nu hopen op eens wat mannen die gaan reageren , want geloof me of niet , in de statistieken kan ik zien dat hier op de actionfanpagina heel veel mannen liker zijn. Ik een speciale update voor jullie. Nu mogen jullie mij blij maken met blije verf -reacties haha.


Moeilijkheidsgraad: Eenvoudig. Vroeger kreeg je het white wash -effect met kalk en bijenwas. Zonder bon doen ze best moeilijk daar. Welke verf heb je en waarvoor?


Wil willen de trap verven , maar toen we er vrijdag waren wilde mijn man geen eens kijken bij de verf. Gewoon om te zien wat er is, maar hij vond het niet nodig. Het prijsverschil is zo groot tussen de Action en bijv.


White wash en grey wash verf voor buiten de schutting en plantenkas mee . Gamma dat ik overweeg om mijn huis in de Action verf te zetten.

Salontafel met Home Deco verf vd Action bewerken. Vandaag lekker aan het knutselen geweest en één en ander afgemaakt. Alleen nu heb je de titel al gelezen en denk je? Heel toevallig had ik nog een stuk schutting . White washen is een goede techniek waarmee houten meubels een mooie gebleekte uitstraling krijgen.


Je kunt zowel Pure White als Old White gebruiken. Voordeel van een krijtverfwash is dat je dekkingsgraad kunt aanpassen door de verf meer of minder te . Tip: Bij de Action in bijv. Venlo of Blerick kun je krijtverf (gesso) kopen, deze men gebruikt voor het aanbrengen op schilderdoeken om een witte achtergrond te krijgen. Deze is niet duur en werkt uitstekend om een whitewash effect te verkrijgen, misschien dat je de verf ietwat wil verdunnen om het gewenste effect te krijgen.


Maandag proberen om de wei. Groot deel komt bij de Action vandaan en het viel erg in de smaak! Ik ben nu mijn tuinset aan het schuren en schilderen met de greywash van de action.


De ''old look'' kun je met verschillende soorten verf bereiken. Ik heb de tafel al gedaan, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts