vrijdag 18 december 2015

Balkon dichtmaken voor katten

Het balkonnet of kattennet kan uw kat het leven redden. Ideaal aan te brengen op uw balkon of terras. Beschermd door een kattennet kan uw kat niets meer gebeuren. En dat we niet in paniek hoeven te schieten al hij een keer mee het balkon op loopt als mijn vriend gaat roken.


Wij willen dus het balkon katproof maken. Helaas wil mijn vriend geen gaas, ik liever ook niet.

Beperkt het uitzicht enorm. Zijn er ook chiquere manieren om een balkon katproof te maken? Waarmee balkon afzetten? Wij leveren en monteren kattennetten om zowel gewone poezen als raskatten binnen huis of op balkon te houden. Het gaas moet dus helemaal van boven naar beneden en ook sterk genoeg zijn.


Maar weer niet te grote gaten hebben zodat ze er met haar koppie door kan en niet te kleine gaten zodat ze er met haar pootjes in blijft steken. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn kat woont ook af en toe op het balkon , 4hoog.

Mijn tip is eerst kijken hoe de kat van het balkon gebruik maakt, voordat je alles af gaat zetten. Verhuizen van tuin naar balkon. Meer resultaten van forum. Wij hebben een balkon en een half jaar geleden gebeurde er iets wat we niet meer willen meemaken.


Mijn vriend was even in de huiskamer dus had het niet door. De kat was al naar de buren gelopen en liep net terug naar onze kant toen mijn vriend het ontdekte. De opening aan de onderkant hebben we kleiner gemaakt, maar een kat springt natuurlijk gemakkelijk op die bovenkant van de balkonrand , en we zijn bang. Mijn vraag is: Welke benodigdheden moet ik hebben om mijn katten veilig op het balkon te laten? Ik heb ook nooit meer gedaan dan de onderkant dichtmaken , maar dat had ik meer gedaan voor mn konijn toen om te voorkomen dattie daar tussendoor naar beneden zou vallen.


Hoe hoog kunnen katten springen? Voorkom dat je katten de tuin uit gaan of van je balkon af springen Kattenbezitters weten het als geen ander. Katten vinden het heerlijk om naar buiten te gaan. Sateprikkers heb ik al geprobeerd en ik wil mijn balkon niet met gaas dichtmaken. Fijne paasdagen gewenst.


Hoi Marjoleine Bedankt voor de tip. Daarnaast wilt u misschien (ook) voorkomen dat buurtkatten uw tuin betreden. Gelukkig zijn er veel katvriendelijke oplossingen om ervoor te zorgen dat uw kat veilig van het gezonde buitenleven kan genieten en er . Balkon dichtmaken met gaas i.

Materiaal verzorgd door : In overleg met de vakman. Eerste werkdag: Zo snel mogelijk . Een leven buiten de tuin kan gevaarlijk zijn voor jouw kat. Daarom is tuinbeveiliging voor katten steeds populairder. Dit zijn de beste tips en tricks!


Hallo Allemaal, Er zijn diverse topics over netten op het balkon en het bevestigen hiervan. Heb ze dan ook allemaal gelezen. Lees hier de mogelijkheden, de voor- en nadelen en alles wat met de tuin afzetten te maken heeft. Overweeg de tuin afzetten. Nokwanda is van een creatieve ren naar een balkon gegaan in het nieuwe huis, en met katten moet je daar wel iets degelijks voor zien te maken.


Zie hier wat Nokwanda geregeld. Ik denk dat die hele constructies van het gehele balkon dichtmaken niet echt een optie is bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts