dinsdag 19 september 2017

Wandbord maken met tekst

Maak je eigen tekstbord. Leuk voor in huis, als kadotje met een persoonlijk tekst of als knutselactiviteit. Ontwerp nu je eigen tekst op hout! Ga voor een persoonlijk cadeau.


Binnen werkdagen heb je jouw tekst op hout in huis.

Tekstborden zijn erg in. Je bent dan stukken goedkoper uit en het is persoonlijker. Ook leuk als kado te geven. Wil je een tekst op hout zetten, dan kan dit op de volgende manier.


Neem een houten plankje waar je de . Stap voor stap uitleg om zelf een tekstbord te maken. Inclusief voorbeelden van tekstborden In Dit Huis, mooi als wandbord of cadeau.

Al onze tekstborden worden in eigen werkplaats gemaakt en voldoen aan de hoogste kwaliteit. De tekstborden zijn geheel naar eigen wens aan te passen: wij leveren maatwerk! Alle tekstborden worden binnen werkdagen naar u verzonden met PostNL. Altijd al zelf een tekstbord willen maken ? Vergeet niet bij het opmerkingen veld de naam van de gewenste tekst in te vullen. Er zijn verschillende mogelijkheden.


Onze spreukborden worden met veel zorg gemaakt. Je kan alleen een stickervel bestellen. Niet met plakletters, maar gedrukt. Er is keuze uit heel veel teksten en quotes in diverse kleuren.


Ook je eigen tekst , spreuk, wens of gedicht kan op een van onze tekstborden komen. We maken met veel plezier een ontwerp . Toen ik van de week een mood board aan het maken was voor ons nieuwe huis, haalde ik een leuk bordje voor aan de muur van de Leen Bakker site af. Een klein bordje met tekst erop.


Ik had hem in mijn moodboard alleen wat groter gezet dan hij in het echt was, maar ik vond het zo . Ik ga het nu heel eenvoudig oplossen.

De tekst overtrekken met carbonpapier, en daarna met een heel fijn penseeltje invullen~. Die paaseieren zijn ook heel erg gaaf! Als het allemaal lukt,wil ik ook harten gaan maken.


Vind je die tekstborden ook zo leuk, maar heb je geen zin in geplak met letters? Hoe maak je van een dienblaadje (of plankje hout) een naambord voor jouw huis ? Met jouw nummer en de namen van jouw gezinsleden? Zo simpel, zo goedkoop en toch zo stijlvol.


Jij kan het ook eenvoudig ZELFMAKEN en ik laat je zien hoe! Workshop tekstbord maken ? Bekijk deze video of scroll door . Dit is echt een van de leukste workshops in Noord- Holland! Onder het genot van een hapje en een drankje maak je jouw eigen tekstbord. Een heerlijk moment om even creatief bezig te zijn en met een echte blikvanger naar huis te gaan.


Wij hebben verschillende teksten voor u klaar liggen om uit te kiezen. U brengt zelf de tekst aan op uw tekstbord en kunt hem daarna versieren met kant of andere leuke materialen. Zo gaat iedereen met een persoonlijk tekstbord naar huis. Ook is het mogelijk om deze . Stappenplan letters op hout maken met tonerinkt en gesso In verschillende winkels zie je van die leuke borden met mooie teksten , in mooie lettertypen.


De vorige keer heb ik een uitgebreid artikel over het werken met vinyl geschreven. Ik gebruik vinyl ook voor het maken van tekstborden. Vandaag een blogje hierover.


Ik heb eerder al eens een blogpost over het maken van tekstborden geschreven. Vervolgens doorschuren (ouder maken ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts