woensdag 27 september 2017

Zwarte balken netflix

De balk loopt door tot ongeveer tweederde van het beeld. Bij dit voorbeeld maakte ik de . Dus ook streams op netflix e. Zelfs 4:content wordt in de meeste gevallen met zwarte balken uitgezonden in 16:(ook op TV). Soms worden films in 85:(bijna 16:9) nog wel onverknipt vertoond op TV.


Doorzichtige zwarte balk op mijn scherm?

Meer resultaten van gathering. Het klinkt misschien als een wat simpele vraag maar toch is het een vraag die we de laatste tijd meerdere malen gesteld kregen. Vandaar dat ik in dit artikel kort uit wil leggen waarom je op een TV met een 16:beeldverhouding nog steeds zwarte balken tegen kunt komen. Is dat normaal of moet ik iets instellen om hem volledige beeld te krijgen?


Ik dacht dat een serie werd opgenomen om op een 16:tv te. Ben wat kanalen aan het afstruinen om te kijken hoe 4:content eruitziet en zag dat oude afleveringen van Tatort op WDR ook correct in 4:met zwarte balken worden weergegeven. Netflix 4:content wordt altijd in 16:weergegeven.


Op WDR zit geen logo in de zwarte balken.

Je zal toch zwarte balken houden. VLC, druk met rechtermuisknop op het frame: -video -bijsnijden -16:Toegevoegd na minuten: . Pas geleden heb ik een LCD-breedbeeld TV aangeschaft (een JVC LT-32X70). Het hoort toch zo te zijn, dat breedbeeld TV het hele scherm vult? De instellingen waar ik het over had vind je niet in instellingen van NetFlix maar instellingen van Apple TV zelf.


Daar kun je ook de zwarte balk verwijderen door transparantie op 1 te zetten. Weet niet wat ik verkeerd gedaan heb, maar ineens heb ik zwarte balken boven en onderaan het scherm op alle zenders, maar niet op Netflix. Volgens mij had ik eerst wel volledig scherm.


Zoals hierboven al aangegeven klopt de beeldverhouding van de film dan niet met de afmeting van je eigen televisie. Als de balken zouden worden opgevuld door beel dan kloppen de verhoudingen niet of er zou een deel van de zijkant of bovenkant wegvallen. Er zitten geen blauwe schuifbalken naast het beeld. Het beeld schuift ook niet over de zwarte balken heen, het lijkt alsof de pc ook . Wie heeft hier ook last van en vind dit ook heel irritant?


Ik heb gezocht op het internet naar een oplossing, maar in de topics vind je van . Dan heb je vast iets aan deze zeven handigheidjes. Indien een logo van een zender in de hoek van de zwarte balk bovenaan het scherm valt, verdwijnt het logo van het scherm. In het beeldformaat Filmformaat :, Filmformaat .

Standaard worden filmpjes afgespeeld op hun originele formaat. Dat betekent dat er links en rechts (in landschapmodus) zwarte balken naast het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts