donderdag 8 februari 2018

Babygym hout diy

Ik maakte zelf enkele leuke speeltjes voor aan mijn babygym uit hout. Het leukste aan deze houten DIY babygym is natuurlijk dat je hem helemaal kunt costumizen naar je eigen smaak. Een mooi Scandinavisch . Het is een super leuke DIY en helemaal naar eigen wens te maken.


En daar kun je op vertoon van de Karwei kaart je hout gratis laten zagen. Ik heb het latje van meten laten zagen in gelijke .

The toys of the babygym are on a perfect height, easily for the baby to reach. Op Pinterest kwam ik leuke houten babygyms tegen. Genoeg van alle babygyms met felle kleurtjes? Maak zelf een mooie houten babygym.


Neutrale kleuren en natuurlijke uitstraling: deze babygym past in elk interieur! Mijn Pinterest borden stromen bijna over haha! De app wordt meerdere keren per dag door mij geopend.


Twee houten ringen met kralen en een veer en pijl van vilt met hier in een belletje voor extra.

DIY - design houten babygym. Houten babygym - KARWEI. DIY Wooden Baby Gym (The Merrythought). Daar houden wij Nederlanders wel van toch?


Ik maakte voor Liam deze leuke babygym in tipi vorm en natuurlijk leg. Als je van design houdt en je ook graag dingen zelf maakt, is dit misschien wel een DIY project waar ook jouw baby van blij wordt! We vonden het idee op de Zweedse website Atilio.


Maak een babygym van hout met daaraan de dingen die je zelf leuk vindt. Babygym (enkel frame, zonder speeltjes). De DIY tipi babygym sluit perfect aan bij de indianen trend De indianen trend is. Ook als kraamcadeau worden DIY artikelen vaak het meest op prijs gesteld. Je kunt dit toestel eenvoudig zelf maken met wat hout en deze . De babygyms zijn handgemaakt, Hip en Uniek.


Elke babygym en boxhanger zijn naar je eigen smaak en wens samen te stellen, bijna alles is mogelijk! Bak vol met accessoires voor de babygymhangers , speenkoor babyspanner, speeltjes enz. Op Etsy vinden kopers als jij duizenden unieke en betaalbare baby gym ! Oh-oh-oh, wat houd ik van hout.


Het is niet alleen voordelig, maar ook makkelijk te bewerken én je kunt er alle kanten mee op.

Dus waarom niet eens zelf je eigen mooie babygym maken? Waarmee hij zich altijd kan vermaken, is zijn nieuwe houten babygym. De houten babygym (ook wel babytrapeze genoemd) van Bo and the Baboon is al.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts