dinsdag 13 februari 2018

Kattennet laten plaatsen

Bij balkons plaatsen we daarom de onderste meter bij voorkeur hard gaas, en daarboven netwerk. Indien uw kat er wel op gaat bijten, dan is het misschien noodzakelijk om bij het gedeelte waar hij makkelijk bij kan komen hard gaas te monteren of het met . Ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn om op mijn terras om mijn kat veilig te kunnen laten spelen. Fotomateriaal beschikbaar.


Een tip is wel om het kattenbeschermnet niet verticaal te hangen maar aan de bovenkant iets de tuin in te laten hellen.

Een kattennet is te koop in meerdere maten. Ook is het net op maat te knippen. Kattennet en boze buurvrouw!


Daarnaast plaatsen ook derden tracking cookies om jou bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook social media-netwerken plaatsen tracking cookies. Deze cookies volgen je gedrag op internet.


Lees ook ons cookiestatement voor meer informatie. Ga je verder met een bezoek aan onze website door een .

Gedetailleerde omschrijving: Ik wil graag een kattennet laten plaatsen op een balkon met de volgende afmetingen: lengte :circa m hoogte (vanaf grond) : circa m (open gedeelte is circa m) breedte : m. Graag in overleg hoe het beste te installeren om boorgaten te beperken. Ontvang graag offerte met . Het net dat er nu hangt (zie foto) voldoet niet en moet aan het plafond bevestigd worden en . Deze standaard beugel wordt bevestigd op de rechte delen van schuttingen, omheiningen en muren vanaf 170cm hoog. Ze kunnen ook gebruikt worden voor het kat-proof maken van bomen en hekken. Kenmerken: Op plaatsen gebogen, waardoor deze beugel een nog betere . Dit net is mooi en stevig en het was eenvoudig te plaatsen.


Een prima product, heb vierkante meter ren overdekt met dit net omdat het veel goedkoper is dan een stalen raamwerk en het voldoet prima,. Dankzij het kattennet kunnen wij onze katten nu veilig op het terras laten van ons appartement. Ja, dat gaat heel eenvoudig! Ja, ik heb namelijk een hekwerk neer laten zetten ( had geen schutting) en de schroeven zijn er al ingedraaid.


Hier meer te weten komen. Vandaar dat het er nog niet op gespannen is. Als je een net van goede kwaliteit neemt, en dat secuur en stevig vastmaakt, mag je ervan uit gaan dat het veilig is voor je kat.


De rol kattennet heb ik bij zooplus besteld. Zelf heb ik gekozen voor donkergroen .

Zooplus- kattennet transparent, maar had ik geweten dat mijn jongste kater daarin springt en ondersteboven naar de dakrand probeert te tijgeren, dan had ik. Met dit sterke net zorg je ervoor dat jouw kat of katten het balkon niet kunnen verlaten of er niet van kunnen vallen of springen. Je kan het ook gebruiken om er een kattenren of buitenverblijf mee te maken. In sommige gevallen dus bittere noodzaak!


Kijk dus op bitiba voor een stevig, duurzaam kattennet. Het terras is niet zo groot, dus ik had gedacht dat de prijs wel zou meevallen. Maar ik viel toch haast van mijn stoel.


Het is geschikt voor het beschermen van gewassen tegen konijnen en hazen. Ook ideaal om een kleine afrastering te maken voor katten of konijnen. Montage betreft kattennet bijt vast. Ik heb een balkon van 4. Het balkon heeft een betonnend afdak erboven en aan kant hout en aan de andere kant een ijzeren frame met glas scherm.


Er staat al een ijzeren balkonhek van meter hoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts