vrijdag 9 februari 2018

Creatief met action spullen

Kijk dan op de aller, allerleukste FB van Nederland: de fanpagina van de Action Heb jij iets leuks gemaakt met spullen van de Action ? Een beetje van de Action en weer flink wat creatief - BespaarMama. See more ideas about Carnivals, Christmas deco and 1st grades. Lekker voor een regenachtige dag.


Bekijk ons assortiment met creatieve spullen.

Dat bracht ons op het idee om eens in de social media rond te speuren naar meer decoraties die in elkaar zijn gezet met kleinigheidjes van deze grote . Koop magneet en krijtbord verf. Verder vormen bij de action gekocht. Daar stonden teksten op waar ik overheen heb geverfd. Ik heb ze op een dienblad van de action geplakt. Ik hou van de Action , ik kom er het liefste iedere dag.


Ach, je leeft maar een keertje.

Maar wist je dat je met spullen van de Action leuke en vooral Goedkope DIY (Do It Yourselfs) kunt maken? Op het internet kwam ik zoveel leuke ideeën tegen dat ik. Creatief met Action , Zeeman en Wibra: al deze winkels zijn spotgoedkoop en hebben spullen om leuke dingen mee te maken. De Action heeft het meest! Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke dingen die ik tegen kom te delen.


Vandaag was ik met de kinderen in de Action omdat ze een nieuwe agenda nodig hadden. Nu kan je met de spullen van de Action ook nog eens hele leuke dingen maken. Van zichzelf al heel erg leuk maar er zijn mensen die erg creatief zijn geweest met deze kalender. Hallo allemaal, Bij deze weer een creatief met Action video.


We gaan vandaag de DIY Macrame Set. This Pin was discovered by Hanneke Visser. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. De leukste, betaalbare DIY ideeën met spullen van de Action.


Veel van deze ideeen komen van de fb fanpage van Action. Potjes bij de action gekocht, met glasverf laten verven en lln zelf . Ja ik ging weer naar de Action.

Sterker nog ik ging keer in week naar verschillende filialen. Ik kocht veel Sinterklaas en Herfst spullen om de woning vrolijk mee te versieren en om met de kinderen weer creatief aan de gang te gaan natuurlijk! Deel het en inspireer anderen. Ontdekkingsreis bij de Action Hebben jullie dat ook, wanneer ik bij de creatieve spullen van de action ben is het net alsof ik op ontdekkingsreis ben. Altijd op zoek naar welke leuke nieuwe aanwinsten ik nu weer kan vinden.


Deze week vond ik meerdere super toffe producten, waaronder deze leuke vellum . De donkere dagen voor de feestdagen gaan zo langzamerhand in. Buiten is het kou guur en waait het, binnen is het warm en gezellig. Liefhebbers gaan op zoek naar spullen waarmee de prachtigste kerstkaarten worden geknutseld.


Ik vond het in ieder geval een leuke uitdaging om eens met alleen budgetspullen te knutselen. Bij Action liggen de schappen vol met knutselspullen en Ria van de . Mission accomplished wat mij betreft. Ik hoop dat jullie ook eens met schaar en (budget)papier aan de slag gaan.


Creatief bezig zijn, kan zo heerlijk ontspannend en fijn zijn! En bovendien gaat er niets boven .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts