maandag 26 februari 2018

Waterverzachter ervaring

Deze ochtend is watergenesius bij ons geweest voor het jaarlijks onderhoud en het was wederom eens vloeken. Het is niet mijn intentie om te discussieren over het nut van deze toestellen, ik ben tamelijk positief erover. Ik heb mij voornamelijk gebaseerd op dit artikel over de waterontharder. Alles bij elkaar, lijkt het me toch de moeite.


Hebben jullie ook een waterontharder thuis? Zijn jullie er tevreden over?

Waterontharder zonder zout? Tevreden van je waterontharder? Wij willen een waterontharder aanschaffen en hebben inmiddels verschillende leveranciers een demo laten gegeven. Wie heeft er ervaring met een wateront.


Ik ben van plan mij volgend jaar een waterverzachter aan te schaffen. De waterontharder wordt aangesloten net achter de watermeter, waardoor u in het hele huis van kalkvrij water kunt genieten. Graag hoor ik jullie ervaringen.


Het principe, waardoor de hars de kalk aan . Dat van dat merk klopt (nogal logisch, hier in de buurt zijn er twee belangrijke verkopers van waterverzachters : Watrex en Aqua Care. Als hij dus niet van bij hen komt is de kans heel groot dat hij van bij Aqua Care komt).

Onze verzachter had trouwens de week daarvoor een jaarlijks oonderhoud gehad en . Welke waterverzachter best: zout of omgekeerde osmose? Ons water is behoorlijk hard (regio Gent) dus vraag mij af of hier mensen ervaring hebben met waterzachters. Is de waterverzachter een absolute must of gewoon overbodige luxe? Stefan Vanlingen van Ecowater – Watrex vindt het eerste. RE: BWT waterontharder :D.


Dat is zeker een pluim waard. Wel leuk om ook eens goede ervaring op het forum te delen. De MiniMax is een fijne waterverzachter die jarenlang trouwe dienst zal doen. Dit model zal vooral mensen aanspreken die bewust kiezen voor gemak van het gebruik van zoutblokken i. Die zoutblokken zijn wel een stuk duurder maar ze zijn in gebruik wel heel prettig.


Wat we aan deze MiniMax missen is . Heeft iemand daar ervaring mee? Waar wordt dat apparaat in het waterleiding circuit geplaatst? Koop nu milieuvriendelijke waterontkalkers en verlaag zo uw ecologische voetafdruk.


Kies voor een waterontkalker of waterbehandeling van Bayard! Wij denken eraan om een waterontharder te laten installeren, leidingwater is erg kalkrijk in onze buurt (tussen en 50°F, volgens de website van het waterbedrijf ). Twee dingen die ik niet terug vind op fabrikant-websites: hoeveel méér water gaan . Hoe meer calcium en magnesium, hoe harder je water.

En die hardheid wordt in ons land meestal uitgedru. Hallo,Ik wil een waterontharder instaleren (of laten). De reden dat kalk zich kan ophopen en vastzetten is het feit dat de verantwoordelijke mineralen ”calcium en magnesium“ zich met elkaar verbinden en er kalkkristallen ontstaan.


We zouden een waterverzachter moeten laten plaatsen of onze CV is binnen de jaar naar de vaantjes. Heb de kalk aanslag zelf gezien :shock: De grotten van Han zijn er niks tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts