maandag 15 juni 2015

Ikea runnen vlonder ervaring

Na de winter begonnen de vlonders alle verf los. Kunststof vlonders van Ikea. Ik vind dat grijs alleen zo ongezellig.


Ik heb de vlonders ook van ikea , een randje met de grijze aan de zijkanten waar de meeste regen opvalt. De vlonders heten RUNNEN.

Dat lijkt me zo gevaarlijk! Nu zag ik dat de Ikea een soort vlonder heeft wat je tijdelijk neer kunt leggen en dan weer verwijderen. Lijkt me ideaal, gewoon de hele zomer erin en dan in de herfst verwijderen. Heeft iemand hier ervaring mee?


Bekijk ons cookiebeleid. Als je doorklikt ga je akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken. Ik ga in een stuk van mijn tuin (6x3m) vlondertegels leggen.

De tegels zijn van IKEA , click systeem, 30x30cm. We zijn begonnen met het schoonschrobben van de tegels. Er zat allemaal mos tussen en het zag er gewoon een beetje vies uit. Wij hebben gisteren de houten vlonders van Ikea op de vloer van ons balkon gelegd en het ziet er echt super mooi uit! Maar ik heb er dus nog geen ervaring mee met hoe het er na een aantal jaar uitziet.


Ik weet wel dat je ze met lazuur kunt behandelen om te langer mooi te houden. Als je balkon toe is aan een andere look, dan kan je de RUNNEN Ikea vlonders weleens overwegen. Ik zit trouwens nog een beetje te twijfelen over vlondertegels. Iemand ervaring met die van Ikea ? Ik zoek de runnen vlonder tegels van ikea in het grijs, iemand die nog wat over heeft of deze wilt verkopen? Runnen IKEA houten tegels.


Vlonders , hout, terrastegels. Euro voor alle 1tegels. Ze zijn gebruikt, zoals ook te zien op de foto. Professionele partytenten.

Enkele daarvan is gesneden. Ikea runnen vlonders , houten tegels. Hierbij verkoop ik m² aan ikea vlondertegels. Kijk bij mijn andere advertenties voor nog 5m². Maak het buiten net zo comfortabel als binnen met de RUNNEN buitenvloer.


Je kunt de tegels los leggen, maar op een helling of meer gladde ondergrond kun je ze ook vastschroeven op een houten vlonderdeel of balk voor meer stevigheid. Heb je geen ervaring dan raad ik je aan om als je toch bij de bouwmarkt bent even goed de opties naast elkaar te bekijken voordat je kiest. Mens udendørs kulinariske vil. Deze gebruiken we ongeveer nu .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts