dinsdag 9 juni 2015

Movie maker zwarte randen

Hallo ik heb een vraagje over windows live movie maker. Wanneer ik een video in het programma zet komt er een zwarte balk omheen. Dit is sinds een tijdje, terwijl ik dit eerst niet had en het gewoon helemaal goed op kwam.


Dus geen balken er om heen. Ik film gewoon horizontaal, dus daar kan . GeĆ¼pload door EyeEmRocky hoi ik ben rocky en ik haal zwarte randen weg bij een video die bijv.

Als ik het op plaats dan is het beeld kleiner dan het beeld zelf op , want dan zie je van die zwarte balken, boven en onder. Windows Live Movie Maker is een gratis programma gedistribueerd door Microsoft waarmee je videobeelden te bewerken. Terwijl het programma biedt minder. Klik en sleep de gestippelde randen van het tekstvak om de zwarte balk te verplaatsen en te censureren waar u. Geen idee of moviemaker dat kan, maar Avidemux kan het zeker.


In het tweede geval moet je je . De beelden neem ik op met MSI Afterburner. Nu is het een stuk te groot en wil ik er een stuk van afhalen. Hoe en met welk programma kan ik dit mooi oplossen?

Probeer Windows Movie Maker. Het probleem is namelijk dat er om een filmpje dat ik heb een brede zwarte rand zit. Het is een filmpje dat ik van van flash naar avi heb omgezet en het gaat er dus om dat die rand bij alle frames weg is. Als dit mogelijk is, is er dan gratis software te krijgen waarmee dit kan? In deze video leg ik stap voor stap uit hoe je een foto, afbeelding of plaatje toevoegt aan je video met Windows Moviemaker.


Ik heb windows moviemaker. In Movie Maker kunt je aangeven welke beeldverhouding je bij het monteren wilt gebruiken. Dat doet je door naar het lint Project te gaan. Kiest je een afwijkende beeldverhouding, dan worden zwarte balken aan de randen van de filmpjes toegevoegd om ze passend te maken.


Dat is niet erg, maar het staat minder mooi. Deze randen zijn zo groot dat ze de helft van het scherm in beslag nemen. Hallo lezers, Momenteel gebruik ik Format Factory om opgenomen filmpjes naar een ander formaat te converteren. Helaas komen er dan altijd zwarte randen.


Welke alternatieven zijn er voor Windows Movie Maker. Integreer nu ook opnamen in staand formaat in uw video – zonder vervelende zwarte randen. Een video bijsnijden kan met Movavi Editor in een paar minuten worden gedaan.


U kunt een video in de hoogte knippen of zwarte randen bijsnijden. Iedereen heeft een kleine Steven Spielberg in zich dankzij Windows Movie Maker.

Zorg ervoor dat de verticale zwarte streep op de juiste plek staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts