vrijdag 22 december 2017

Thuja druppels inwendig

Thuja DDruppels is een homeopathisch geneesmiddel zonder specifieke therapeutische indicatie toegepast volgens de principes van de homeopathische geneeswijze. Dosering en gebruiksaanwijzing van Thuja Ø druppels. Vogel Thuja Ø NIET INNEMEN.


Bij inwendig gebruik is vergiftiging mogelijk. Voor een optimale werking A.

De druppels worden verpakt in een flesje met een inhoud van ml. Wat moet u weten voordat u. Ik heb de thujadruppels voor inwendig gebruik en zoontje was binnen dagen van de wratjes af. Het werd eerst erger en toen ineens binnen een dag waren ze bijna allemaal verschrompeld. Ik doe de druppels door hun sap en ze proeven het niet. Thuja occidentalis Inwendig : bij: reuma.


Waarschijnlijk gaan ze het weg laten branden of snijden of zo iemand ervaring? Iemand ook wel eens inwendig wratjes .

Stip de wrat aan met een in de tinctuur gedrenkt wattenstaafje. HOMEOPATHISCH GENEEMIDDEL VOOR INWENDIG GEBRUIK A. Want daar blaaste me wratten . Het is vanwege wetgeving helaas niet mogelijk om meer informatie te geven over dit product. Buiten bereik en zicht van kinderen houden.


Niet bewaren boven de graden Celcius. Bewaren in de originele verpakking. Ik heb op verscheidene sites gelzen dat Thuja van A. En is alleen thuja dgebruikt inwendig of is ook thuja uitwendig gebruikt?


Ik ben nu sinds een week bezig met thuja druppels van vsm. De grote gaan er wat ontstoken uitzien de kleintjes niet dus ik ga nog maar ff door! Verder kan je proberen met betadine zeep in smeren en ik hoorde gisteren om het in te smeren met de binnenkant van tuinbonen. Je begrijpt ik heb nog aardig . Homeopatische druppels gebruikt voor de behandeling van wratten. Daarnaast bevat het Arnica montana dat de doorbloeding bij bijvoorbeeld blauwe plekken bevordert en Chamomilla dat goed is voor rusteloze en huilerige kindjes.


Bestel eenvoudig en snel A. Toedingingsvorm, Druppel.

Gebruiksbeperking, Niet geschikt voor inwendig gebruik. Huisarts bezoeken, Bij wratten aan de geslachtsorganen of . De omgeving van de wrat eerst met vaseline insmeren. Thuja Oertinctuur is bedoeld voor toepassing op de huid.


Inhoud van deze bijsluiter. Het actieve bestanddeel is Thuja. Ontbrekend: inwendig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts