donderdag 30 juni 2016

Houten schijfjes action

Houten berkenschijven van de Action. Gisteren was ik bij de Action en zag ik deze houten berkenschijven liggen. Ik heb al een keer een blog bericht gemaakt, hoe je eenvoudig zelf tekstborden kunt maken. Nu kwam ik bij de Action leuke kleine houten schijfjes tegen.


Leuk om als decoratie neer te leggen, maar ook leuk bij het maken van een bloemstukje.

Ik heb ze gebruikt om er een tekst op te maken. Alle houten materialen om te bloemschikken. Time for some Action – wat kun je doen met spullen van de Action ? Bekijk onze collectie, alles is op voorraad. Plankjes van de Action en houten staanders van de bouwmarkt. Krans voor aan de voordeur.


Met zelf gegraveerde houten boomstam schijfjes. De rest met de hulp van de action en big bazar.

Nieuwste - Action Nederland B. En onder het kletsen viel mijn oog op zakjes met kleinere houten schijven , en zakjes met hele kleine stukjes. Super leuk om leuke herfstknutsels mee te maken. Wie er een foto van heeft of iets van heeft gemaakt, plaats het even gewoon hieronder.


Foto kreeg ik van Meis Leusink, Ze heeft schroefjes in de schijf gemaakt . Bij de eerste Action kocht ik deze houten schijven met sterren erop en een pompoenen mix. De houten schijven gaan naar buiten samen met de spullen die ik kocht bij de Xenos. Er zijn van die dingen die eigenlijk zo eenvoudig zijn dat je er eigenlijk helemaal niet bij stil staat dat dat ook een leuk idee is.


En dat is het geval met deze kaboutertjes. Je kunt ze maken van een dikke tak, een klein stammetje, maar je kunt ze ook maken op de houten schijfjes die ze bij de Action verkopen. Dit was wat ik gekocht had voor de windlichten: zakken met verschillende soorten mos (zie je zometeen beter) voor maar €per zak. Om deze techniek uit te voeren, gebruik ik houten harten hangertjes die ik kocht bij de Action.


Maar houten ornamentjes zijn in deze periode op vele plekken te vinden in allerlei vormen: sterren, kerstbomen, engeltjes, hertjes noem maar op! Ik koos echter voor een hartje, omdat ik dat zo goed vond passen . Voordelig geprijsd en voor 21:bestel volgende werkdag in huis. Een belangrijk ingrediĆ«nt staat niet vermeld op de verpakking Fans van de Action opgelet: koop jij weleens lekkernijen in de populaire winkel?

Ontbrekend: houten Action nl - Goedkope plantenbakken kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts