donderdag 16 februari 2017

Stratego opstelling

De beste opstellingen voor stratego. Tevens opstellingen van de wereld kampioen stratego. Tactieken en strategie voor Stratego. Bij elk spel tegen dezelfde tegenstander wissel je best de locatie van je vlag en bom om er zeker van je tegenstander kan niet voorspellen waar uw vlag zich bevindt.


Ik gebruik wel soms dezelfde opstellingen voor voor mijn bommen, maar dan zet ik de vlag op een andere plaats. Basisprincipes van aanvallen en verdedigen.

Ga zorgvuldig met je belangrijke stukken (met een hoge rang) om. Probeer de rang van het stuk van je tegenstander te achterhalen voordat je het aanvalt met je Maarschalk. Als je weet dat jouw stuk de . Dit weekend komen de meest fanatieke spelers tussen de zes en jaar samen in Houten, voor het Nederlands Kampioenschap.


Hoe veeg je iedereen van tafel ? Een spelletje Stratego begint met het maken . Recensie van het spel Stratego Original ontworpen door. De spelers stellen hun legers op in een geheime opstelling.

Wie vindt als eerste de vijandelijke vlag ? In de laatste versie Stratego Original is de spion verandert in een verleidelijke dame! Het bordspel is door de Nederlandse ontwikkelaar Triangle Studios . Ook zijn online stratego sites altijd welkom, ik zoek een . De opstelling : Leg het speelbord tussen de spelers in. Je loot wie met rood speelt en wie met blauw. Je ziet aan jouw kant van het speelbord een kasteel getekend. Yo :D Binnenkort heb ik klein toernooitje van stratego.


Ik ben niet ervaren, dus heb een tactieken ofzo. Een goede aanleiding om er het jaarlijkse wereldkampioenschap Stratego te houden, volgens Anjo Travaille van de Strategobond. De 44-jarige Utrechter ziet.


Zelf weet ik mijn eigen . De tactiek bij Stratego bestaat ook voor een deel uit bluf en een verrassende opstelling , leggen de jongens uit. Vince: „Bluffen vind ik leuk. Dat je een sergeant dreigend naar voren zet, net alsof-ie een hoge rang heeft.


De beide broers hebben een boekje waarin ze hun mogelijke opstellingen tekenen. Learn about the marshall setup strategy for the board game of Stratego in this free how-to video on playing the.

Stratego - Lower Level Strategy Ep Lottoing - Duration: 25:08. Vriend van me heeft me uitgedaagd voor een pot stratego. Ikzelf heb dit sinds mn 14e ofzo niet meer gedaan.


Kan iemand me wat tips geven of aan een effectieve strategie helpen. Hou er wel rekening mee dat ik speel tegen een . Hier hebben we vorige week het spel stratego aan 10jarige cadeau gedaan. Nu verlies ik steeds, van zowel de zjarige als van mijn man.


Online strategieën heb ik al bekeken en heb het zelf geprobeerd met de opstelling van wereldkampioen stratego ! Wellicht ben ik niet geschikt voor dit spel maar was . Een echte tip om te winnen heeft hij niet. Ook moet je, net als bij schaken en dammen, vooruit denken en met een stalengezicht kunnen bluffen. Een vaste opstelling voor dit bordspel heeft hij niet. Het WK Stratego werd dit jaar voor de 17e keer georganiseerd.


De keu- zemogelijkheid met de hoogste gemiddelde waardering zal worden gekozen tot daadwerkelijke zet. Hypothetische Opstelling. Een situatie heeft bij Stratego een aantal mogelijke onbekende factoren en dat zijn de rangen . Voor je tien stukken kun je dus kiezen uit veertig velden. Een voorbeeld van een opstelling voor Stratego Duel bijvoorbeeld achteraan in een hoek plaatsen, waarbij je de vlag ook nog beschermt met twee bommen (zie voorbeeld). Dit heeft het voordeel dat alleen de vijandelijke mineurs.


Je kunt de vlag van de ander echter pas veroveren als je de opstelling van de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts