woensdag 27 mei 2015

Bijenkast bouwtekening

Een bijenkast bouwen voor honingbijen is niet ingewikkeld. Bijenkasten in de tuin zijn ideaal om zelf honing te vergaren van de bijen. Erik, ik heb die link ook even geprobeer maar verder dan een pulldown menu met het woord werktekening kom ik niet. Ik krijg geen tekening te zien.


Daar is voor Romée als webbeheerder misschien nog wat werk te doen.

De site is nog in opbouw dus wellicht is enig geduld nodig. Wil je Zelf een Bijenkast Maken? Hier Leer je Alle Valkuilen en Hoe je deze kunt Omzeilen. Daarom kan je veel beter zelf een bijenkast maken toch? Veel klussers hebben mij de afgelopen maanden een mailtje gestuurd met de vraag of ik nog een keer de bijenkast bouwtekening wil bespreken.


Op de grond onder het bankje is ruimte waar bijvoorbeeld 6- ramers zouden passen. Bouwtekening voor bankje bijenkasten.

De constructie is geschikt voor draagbalken tot de lengte van . Hier ben je op het juiste adres en kom je te weten hoe je vrij eenvoudig zelf een bijenkast kunt maken. Het is belangrijk om het juiste materiaal te gebruiken en ook de afmetingen kunnen bepalend zijn voor jou toekomst plannen als . Uw bijen hebben ook water nodig. To: Bijenforum bijenforum. Een tijdje terug vroeg ik naar tekeningen om een bijenkast te maken.


Technische tekening Simplex Kast. Heeft er iemand idee waar ik technische tekeningen kan vinden van Simplex . Honing uit eigen tuin: Bloemen voor bijen zaaien is één, maar zelf een kast in je tuin houden? Toch is het de meest doeltreffende manier om de bijenpopulatie in ons land op te krikken.


Het hebben en houden van Bijen is niet zomaar een hobby. Werken met bijen is werken met een volk waar jij als imker onderdeel van bent. Je bent getuige van een harmonische samenwerking tussen de bijen onderling.


Je bent verantwoord bezig voor de bijen en de nabije omgeving. Deze pin is ontdekt door Tom.

Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Wie weet er een site op internet of heeft digitaal een tekening voor een bijenkast ter beschikking. Ik wil graag zelf een kast bouwen, maar weet niet hoe dat het beste kan. Zoeken naar: Bijenzwerm of hommelnest. Meest recente berichten.


Hallo ferry, volgens mij hebben we dezelfde gedachtegang gevolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts