woensdag 27 mei 2015

Gaspedaal zoekopdracht

Hoe verwijder ik - als geregistreerd gebruiker - een zoekopdracht ? Hoe plaats ik mijn auto op GasPedaal. Ik ben een geregistreerde gebruiker, hoe kan ik mij uitschrijven op GasPedaal. Kan ik een zoekopdracht bewaren of occasions volgen en hoe doe ik dit?


Voor autobedrijven en adverteerders. Geef een zoekopdracht op met jouw wensen.

Als je een auto aanklikt, krijg je een pop up te zien. Hier kan je kiezen waar je de auto wilt bekijken: direct bij de dealer of op een autowebsite. Hoe meer wensen je opgeeft , hoe beter . Registreer nu en profiteer van.


Ben je heel specifiek opzoek naar een . Bekijk meerdere sites tegelijk. Zoek in meerdere websites tegelijk naar een tweedehands Hatchback modellen. Grootste aanbod occasions uit Nederland.

Populaire zoekopdrachten. Lancia Beta Handgeschakeld . Seat Alhambra Hatchback. Ford USA F1Hatchback. Op deze zoekmachine kan de bezoeker aan de hand van een aantal selectiecriteria het occasionaanbod van zeven verschillende autosites doorzoeken, waaronder die van eiseres Wegener: Autotrack.


In deze lijst neemt zij de foto , . Er wordt dus geen kopie gemaakt van de databank. Meer informatie over hoe het is om bij GasPedaal. Word vandaag gratis lid van LinkedIn.


Op deze manier wordt er een melding gemaakt per mail wanneer de zoekopdracht wél resultaat oplevert. Dw) en “hergebruiken” (artikel lid sub d Dw). Gaspedaal zoekt real‐ time in de databank van AutoTrack. Een metazoekmachine maakt gebruik van de zoekmachines van andere websites door de zoekopdrachten van haar gebruikers door te voeren naar . Volgens het oordeel van de rechtbank maakt GasPedaal , door haar handelswijze, inbreuk op het databankenrecht van Wegener.


De rechtbank meent weliswaar dat GasPedaal per zoekopdracht géén substantieel deel van de databank opvraagt en hergebruikt, maar dat door het cumulatieve effect van de . Wegener aan het publiek ter beschikking wordt gesteld. In dit verband stelt de rechtbank voorop dat Innoweb via . Het vonnis heeft gevolgen voor vergelijkbare .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts