woensdag 13 mei 2015

Jacquard breien

In winkels loop ik vaak langs de rekken en . Bovenstaand ziet u een mooie manier van jacquard breien die, na enige oefening, een mooi, gelijkmatig werk geeft, dat aan de achterkant geen lussen vertoont. Op deze DROPS video laten wij zien hoe u Fair Isle kunt breien met kleuren ( ook jacquard breien genoemd) volgens de continentale methode. Jacquard patronen zijn de meest trendy en populair.


De jacquard steek is een mooie structuursteek die je maakt door afgehaalde.

Bekijk en download onze gratis jacquard patronen. Gebruik deze patronen in je eigen project. Wie kan mij een duidelijke uitleg geven hoe ik met twee kleuren breien ( jacquard ) bij dit patroon?


Wanneer moet je met de draad voor de . Ik ben aan het ontdekken hoe ik met kleuren in patroon kan breien ( verschillende kleuren per naald) via uitleg en filmpjes op internet. Het boek geeft uitleg over . Ter plaatse van een gat, in eene kous enz.

Het inbreien van hielen en . Ik brei hier met Lima van Drops, een 1 wollen garen dat ook een . In het TextielLab wordt breien , samen met weven, gezien als de belangrijkste. Voor het breien van een jacquard design is een designontwerp in Photoshop . Praktisch handboek breien met kleuren (paperback). Dag 3: We sluiten af met het breien van een sok, maar tussendoor leren we je ook nog zigzag, piramides, jacquard en verkorte toeren.


Breien is een werkwijze om van doorlopend garen en met behulp van twee of meer naalden textiel te maken, meestal als basis voor kledingstukken en . Hihi, in het voorbeeld heeft de tijger een mooie bolle kop. Bij mij is ie wat langgerekter geworden. Komt denk ik doordat ik het jacquard breien. Huiswerk: Het huiswerk . Nieuw en de Nieuwprijs is 85€ voor zo een setje. U ontvangt het breigaren incl.


Zoeken: breien , 9resultaten gevonden, pagina van 20. Heren muts in jacquard incl. Breistenografie maakt het breien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts