woensdag 20 juli 2016

Zwarte balken youtube

In dit artikel doorlopen we de stappen voor het opnieuw. Vandaag leg ik (Tom) uit hoe je gemakkelijk de beste render settings in kan stellen in Adobe Premiere. Had hem nooit op breedbeeld gezet xD. gebruikt verschillende beeldverhoudingen.


Nu is 4K filmen ook mogelijk maar als ik een video upload zie ik hele grote zwarte balken aan de zijkant.

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy SEdge. Zowel als ik hortizontaal als verticaal film. Hoe zorg ik er voor dat de zwarte randen weg gaan? Dit is mogelijk heb ik . Beeldverhouding van video veranderen - Foto.


Geen goede weergave fullscreen - Non. Meer resultaten van gathering.

O8Onp7iZz3k (wel pas na een aantal seconde, het eerste stukje is een foto, daar is het niet bij). Dat heeft het bedrijf zelf bekend gemaakt. Niet alleen verticale video, maar ook vierkante filmpjes.


Zwarte balken behoren tot het verleden. Normaal gesproken worden filmpjes in beeldvullende modus omgedraaid om horizontaal in beeld te passen, met zwarte balken aan beide kanten. Momenteel kan dit al via de instellingen op desktops en laptops (met snelheden van tot 2).


Een zeer belangrijke verandering, die we al binnen heel veel platformen terug hebben zien komen, is het formaat. Binnenkort zullen er geen zwarte balken meer worden vertoond wanneer . De zwarte balken aan weerszijden van het filmpje blijven voortaan achterwege. De balk loopt door tot ongeveer tweederde van het beeld. De grote zwarte balken links en rechts zullen verdwijnen als gebruikers hun toestel nu verticaal houden om verticaal gefilmde video's te bekijken. Bij dit voorbeeld maakte ik de . Speler past bij de video.


Straks zie je deze beelden zonder zwarte balken. Nieuw in de app is de optie om te kiezen voor slowmotion of het versneld weergeven van de video.

Daarmee komt een einde aan de zwarte balken voor mensen die verticaal kijken. Houd daar dus rekening mee tijdens het filmen. Vertical Video Syndrome. En eerlijk: verticale opnames .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts