dinsdag 9 februari 2016

Sony bravia balk bovenin beeld

TV in beeld blijft staan als er van voorkeuze kanaal. Nu blijft er altijd links boven in beeld staan: AVen HDMI 1. Is dit met een instelling of knopje weg te krijgen? Opgelost: Er komt bovenin een balk met iconen van LE Digitenne, MHL, Ziggo en nog andere, daarna splitst het beeld en staat er Clear Resolution.


Mijn zwager kijkt DVB-C op zijn Bravia tv en als hij zapt, blijft de info balk boven in beeld staan.

Deze gaat pas weg na 2x indrukken, van de info toets. Nu wil hij, dat de balk na een paar seconden weg gaat. Ik kan dit nergens in de instellingen vinden. Verzonden met behulp van . Prima tv mooi beeld niets te klagen. Als ik echter een DVD bekijk via de HDMI ingang of speel een spelletje vai de AVingang dan blijft de informatie balk boven in beeld zichtbaar (bij de tv verdwijnt deze balk na ongeveer seconden).


Ik mis alleen de informatie balk die normaal bij andere ontvangers verschijnt als je van kanaal veranderd met daarin de gegevens van het betreffende kanaal.

Hoi zit een info knop op de ab. Sharp LC-60LE635E : Rechts boven blijft HDMI poort in beeld staan tijdens het tv kijken, zeer storend. Dank voor jullie reacties, lag al op bed vandaar nu pas de mijne.


Ik heb allereerst de afstandsbediening van de TV geprobeerd en dat bleek meteen de goeie optie. Is een Sony Bravia en links bobenaan zit een zwart knopje met i? Bedankt voor de tips, dit kijkt stukken prettiger. De balk loopt door tot ongeveer tweederde van het beeld. Bij dit voorbeeld maakte ik de.


Info balk Sony Bravia - Fieltshop Forum. Deze video beschrijft in een aantal overzichtelijke stappen hoe u een flikkerend of dimmend beeld op. Ben ergens op visite en stoor me aan het tekentje linksboven AVof rechtsboven RTLdat de tv over het beeld heen zet. Ondanks deze moderne technologie - of juist daardóór - zien veel mensen televisie-uitzendingen in het verkeerde beeldformaat.


Radar legt uit hoe zorgt dat u. Vallen deze bij u buiten . Het klinkt misschien als een wat simpele vraag maar toch is het een vraag die we de laatste tijd meerdere malen gesteld kregen. Vandaar dat ik in dit artikel kort uit wil leggen waarom je op een TV met een 16:beeldverhouding nog steeds zwarte balken tegen kunt komen.

Maar er staat linksbovenin het beeld naast het tekentje van de zender (bijv: rtl 4) het tekentje: HDMIDit vinden wij erg. Daar is een optie Timeout balkweergave die hier op seconden staat. Na het koppelen van een HDTV ( sony bravia ) aan mijn pc via een hdmi kabel verkrijg ik helaas geen geluid. De afbeelding hieronder toont een voorbeeld. Onder het scherm staat het Sony -logo en daaronder zit het enige plastic dat vanaf de voorkant te zien is: een 5mm brede led- indicatorbalk , waarvan de werking in het menu . Mooie televisie van sony ! Er zit een gekleurde balk.


Bovenin het scherm zit een kleine waas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts