maandag 29 februari 2016

Windows 10 zwarte balken

Na het installeren van windowskrijg ik zwarte randen om het beeldscherm ( kleiner beeld). Op de AMD site staan geen drivers windows drivers. Wel heb ik de AMD Catalyst Control Center kunnen installeren, zowel de . Raar zwart balkje aan de rechter kant van. Meer resultaten van gathering.


Ik zit nu op mijn mobiel en kan even niet checken welk model het precies is, maar ik run windows (vanmiddag geupgraded) ik heb verder al msconfig gedaan in veilige modus, om hem uberhaupt aan de praat te krijgen.

Doorzichtige zwarte balk op mijn scherm? Toch is het de moeite waard de beeldinstellingen in Windows eens van dichterbij te bekijken. Hoe verander ik de instellingen van mijn beeldscherm in Windows ? U moet er wel rekening mee houden dat bij bepaalde resoluties er een zwarte balk aan de zijkanten van het scherm te zien is.


Zwarte balken aan zijkant van monitor Randapparatuur. Heeft een poosje allemaal goed gewerkt, tot ik een aantal maanden een update geïnstalleerd heb van de videokaart en ik een zwarte balk had aan de zijkant van de. Bij samsung die voor je monitor halen anders weet windows niets erover. Mijn Pc werkt prima en ook mijn beeldscherm, totdat ik vandaag huiswerk wilde maken en mijn c. ATI Catalist driver Medion zegt dit .

Kloon je het beel of breid je het uit? Als je het kloont, en de laptop heeft een andere beeldverhouding , dan zijn zwarte balken een logisch gevolg. Weet iemand hoe ik dit kan herstellen? Het antwoord moet uit minimaal karakters bestaan. Het is niet mogelijk om je eigen . Dacht nou simpel stekker en kabel erin en klaar maar niet dus :wacko: Aan de linker zijkant is een zwarte balk te zien.


Nu de beta driver genstalleer opnieuw opgestart en . Wanneer in windows bezig ben is mn beeldscherm niet volled. Toegevoegd na minuten: onder mijn taakbalk heb ik een zwarte balk gekregen, waardoor mijn beeld bovenin mijn scherm bijna niet te zien is, zoals bijv. Beste mensenGraag zou ik de zwarte balk voor bijv instellingen, delen, enz bij Windows 8. Je bedoelt dus blijkbaar de charme-balk waarin van boven naar beneden Zoeken Delen Start Apparaten Instellingen staat. En dat is gruwelijk irritant, lange hoofden enz. En je kunt niet beeldscherm verhouding aanpassen bij die game.


Als ik deze op mijn TV aansluit via mijn receiver krijg ik rondom zwarte balken , ik heb al diverse instellingen geprobeerd maar ik krijg geen goed resultaat. Panasonic TX-26LXPanasonic TH-42PVMarantz . Helaas blijven de zwarte balken bestaan. Kan iemand mij hierin helpen.


Ik heb sindskort een Dell Mini met HDMI out.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts