dinsdag 24 mei 2016

Bouwtekening krabpaal

Dan maak je natuurlijk gewoon zelf een krabpaal op maat voor je kat! De meeste krabpalen zijn voorzien van ruw, dik sisal touw. Maar andere hebben een speciale.


Krabpalen , het meest geliefde item van een kattenpoot. Neem de grote planken en monteer de vierkante blokjes rechts in de hoeken zoals op de tekening. Zelf een steigerhouten krabpaal maken voor je kat?

Download hier direct een bouwtekening krabpaal. Je kunt een katten krabpaal kopen, maar het is veel leuker om er zelf een te maken. Maak in stappen zelf een krabpaal voor je kat. Het helpt mij als doe-het-zelver als ik een bouwtekening heb. Hoe wil je dat de krabpaal er uit gaat zien?


Hoe zet je eigenlijk een mooie en functionele krabpaal goed in elkaar? Bouwtekening krabpaal gezocht…. Je bent ook op zoek naar een goede bouwtekening voor een krabpaal.


Dat is niet zo eenvoudig heb ik gemerkt.

Graag zou ik zelf een mooie krabpaal voor mijn katten maken. Voor mijn katten ben ik op zoek naar een bouwtekening van een krabpaal , het liefst een zogenaamde krabton of krabpiramide. Posts about bouwtekening krabpaal written by Tom. Zeer geschikt voor grote kattenrassen.


Eenvoudige montage door stap-voor-stap bouwtekening. Deze krabpaal is niet geschikt als speelgoed voor kinderen . Hobbyklus - Een krabpaal voor de kat kan aardig wat kosten. Met een krabpaal kunnen katten op ideale wijze hun nagels scherpen, terwijl uw. Vele aanbiedingen bij bol.


TecTake Stokely Krabpaal - Grijs - 1cm. Zeer stevige krabpaal geschikt voor grootse katten. Topmast Heavy Krabpaal RAGDOLL Grijs. Geleverd met duidelijke bouwtekening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts