vrijdag 27 mei 2016

Wat is schuren in de disco

Ik heb echt een brandende vraag! Ik ben een meisje van jaar en ik weet niet hoe ik moet schuren. Mijn vraag is: hoe moet je dat doen? En wat doet een jongen erbij?


Toch vinden beide jongens het „niet nodig” om eerst te praten voordat ze beginnen. Abdelilah: „Waarom komt een meisje naar de disco ?

Om te dansen, te schuren en te tongen. Wat doet ze daar anders? Seksuoloog Ohlrichs denkt dat tieners worden geïnspireerd door videoclips op televisie en internet.


Dansen is een uitingsvorm, het is bewegen met je lichaam, het . Naomi werkt in een discotheek en volgens haar denken de mensen die schuren niet aan dansen. Mijn goede vriend keek me stom aan en ik zag in zijn ogen dat hij niet wist wat hij verkeerd had gedaan. Het woord alleen al zorgt ervoor dat ouders er een raar idee bij krijgen.


De ingrediënten voor schuren ? Een disco , harde muziek en hitsige jongeren van een jaartje of 15.

Staat de muziek aan dan kan het schuren beginnen. Al dansend worden de geslachtsdelen tegen elkaar aan gewreven. Tattas aan het schuren in Waga.


Tijdens die pikante dansjes worden de geslachtsdelen van de jonge dansers tegen elkaar aan gewreven. Op Amerikaanse wijze dan. De burgers van McDonalds en Burger King zijn totaal niet te vergelijken met deze. Want tja, wat is er nou lekkerder dan je eigen gemaakte burger?


Inderdaa helemaal niets. Waarschuwing: kan leiden tot kwijlen achter je beeldscherm. Godnondeju wat een ding! Eerst plaats je je handen op de heupen van je danspartner waarna je dicht bij die persoon gaat staan.


Schuren is niet eens zo heel lastig. FRIS en daar willen jongens meisjes schuren en ik ben een meisje en weet niet wat ik moet doen al een jongen mij wilt . Methoden:Een meisje benaderenAandachtspunten voor het dansen met een meisje in de disco. Laat in het begin wat ruimte, zodat ze niet het gevoel heeft dat je je aan haar opdringt.


Als ze geïnteresseerd is, komt ze dichterbij en begint ze te met je dansen door tegen je aan te bewegen, te draaien of te schuren. Mannen die tegen het lichaam van een vrouw aan schuren tijdens het dansen en hierbij hopen klaar te komen. Maar hoezo is schuren dan verboden?

Eerst hebben ze Bente en haar broer uitgehoord. Daarna hebben ze samen midden in de kamer staan schuren , en gevraagd of het zo moest. Zijn jullie al bekend met het fenomeen ? Tijdens deze seksueel getinte dans schuurt de man zijn geslacht tegen het lijf van de vrouw aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts