vrijdag 25 november 2016

Haardblok action

Bekijk dit product en meer Huishoud-producten op Action. De verpakking van het haardblok geeft aan dat de geschatte brandtijd uur zou zijn en dat het blok gemaakt is van houtzaagsel en paraffine (aka kaarsvet). Vind haardblok op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. De haardblokken die CP verkoopt en aanbeveelt geven zeer weinig tot geen vliegvuur, waardoor het risico op schoorsteenbrand minimaal is.


Mocht je wel eens in Center parcs zijn geweest dan kan je ongetwijfeld beamen dat het daar niet goedkoop is.

Zo heb ik nu vijf haardblokken gekocht voor €per stuk. Wijzelf zijn van mening dat ons hout nog beter is aangezien er alleen maar beukenhout in onze plastic zak zit en het is . Golden Flame ovengedroogd Beukenhout is vergelijkbaar met het Zwaluw product. Ik heb van de kant en klare houtblokken gekocht bij de action weg. Deze kun je direct in de haard stoppen en met papier en al opbranden. Volgens mij mag je ook niet alles branden in de openhaard.


Oja en kopen bij centerparcs ! Die krengen kosten daar euro per stuk ofzo. Ik ben heel tevreden, alleen vind ik het jammer dat je pas kunt bestellen vanaf € 15.

Verder is alles prima afgehandeld. Haardblokken zijn ideaal. Aardige verkoopster, goede service. Ja, ik beveel dit product aan. De firelog is ideaal om haardhout aan te steken.


Gebruik een gedeelte van het blok of laat het gehele blok zelf uur branden. Ideaal voor gesloten en open kachels. Deze paraffine haardblokken zijn FSC gecertificeerd en gemaakt van paraffine en zaagsel.


Fleur jouw open haard op met deze haardblokken , evenals de. Onze haardblokken worden vervaardigd uit zaagsel en paraffine. Wij gebruiken hiervoor uitsluitend de beste grondstoffen, zonder toevoeging van houtafval of dierlijke vetten. Deze kwalitatief perfecte openhaardblokken branden langer, . De Bakker Bart oplossing.


Koop een schouw bij bijvoorbeeld de Karwei. Leg daar houten haardblokken in, al dan niet echt. En leg daar een snoer met knipperende lampjes op. Knipperende lichtjes kun je overal kopen: van de Kruidvat en Hema tot de Action.


Action folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen .

Enkele tips voor het optimaal stoken van uw haard of houtkachel Het goed stoken van uw haard Als u uw haard aansteekt legt u eerst houtblokken op d. Sinds ik in maart verhuist ben, ben ik in bezit van een echte open haard in mijn nieuwe woning. Ik kwam deze in-papier-verpakte blokken tegen bij de Albert Heijn voor € per stuk, of € per stuks in een voordeel verpakking. En voor het milieu, in harde cijfers, een Enviro-log haardblok stoot minder broeikasgassen uit, tot wel minder fijnstoffen, minder koolstofmonoxide , en minder koolteer! Tel daarbij de winst op van de bomen die je laat stáán in plaats van omhakt voor je haardvuurtje en dat jij een belangrijke bijdrage levert .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts