maandag 16 februari 2015

Horizontale strepen op beeldscherm tv

Sinds kort heb ik lichte horizontale strepen in mijn tv scherm opgemerkt. Tijdens een film is dit best storend. Iemand enig idee wat het zo kunnen zijn? Dit scherm staat aangesloten op mijn pc en draait op hz. Horizontale strepen Led tv - Videokaarten.


Meer resultaten van gathering.

Er loopt door het midden van het beeld een dunne streep. Wat kan hiervan het probleem en de oplossing zijn? Situatie: Verticale of horizontale strepen doen zich voor op het scherm. Druk op de “Menu” knop op de afstandsbediening.


Sinds enkele maanden heb ik last van horizontale strepen in het bovenste gedeelte van mijn beeld. Aangezien volgens de wet van murphy er altijd een volgend iets kapot gaat stel ik ook nog de vraag over de tv. Welke kleur heft deze streep en staat deze altijd op dezelfde plek?


Valt de tv nog onder de garantie?

Sinds enige tijd zie ik bij bepaalde tinten op het beeldscherm een lichte horizontale streep die bijna precies in het midden van het beeldscherm zit. Ik heb een probleempje met mijn Bravia- TV. Op zich valt deze niet zo op, maar bij sommige scenes in b. Volgens selectro is het inderdaad Vertical banding, maar zeiden ze dit kan een eigenschap van het scherm zijn en dus konden ze daar niks aan . Opgelost: Wat moeten we doen. Sinds vanochtend vertoond onze TV alleen een witte horizontale streep. Houd bij analoge uitzendingen de tv verwijderd van bronnen van elektrische ruis, zoals auto's, haardrogers, Wi-Fi-apparaten, mobiele telefoons of optische apparatuur.


Ik moest zelf maar contact op nemen . Samsung LED tv te kopen. Alles netjes aan gesloten. Probleem 4: Er komen alleen maar gekleurde verticale strepen in beeld. U krijgt dit beeld na opstarten van de laptop: een aantal verticale lijnen die van kleur veranderen zonder enig patroon. Als u wat druk uitoefent op het scherm , verandert het patroon en er kunnen dan ook horizontale lijnen optreden in het midden van . Blij als een kind kon ik eindelijk genieten.


Echter was deze euforie van korte duur. Zo wordt er gesproken over een matige local dimming techniek met een verminderd aantal LED zones, banding (verticale of horizontale strepen ), halo- effecten (kleur gradaties), en matige zwartwaarden. Telkens als ik een game op zet of een GPU stress test uitvoer, komen er horizontale strepen op mijn beeldscherm die zich van boven naar onder bewegen.


Het lijkt een beetje alsof er.

Het probleem lijkt zeer sterk . Vanochtend toen ik wakker werd zag ik dat mijn beeld van de tv een samsung LE40C750R2W ( die ik aan had laten staan) flikkeren met.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts