vrijdag 13 februari 2015

Kat valt van balkon

Ik hoorde op een gegeven moment een hoop gekrabbel en toen niets meer. Dus ik weer als een speer terug naar het balkon (ik was net even weggelopen, sinds het nieuwe hekje was ik er altijd bij gebleven): geen kat. Ik had nog even de hoop dat ze . GeĆ¼pload door Nilayk Deze kat zat vast.


Ik heb sinds een paar maanden oude katten uit het asiel. Beiden met nierfalen, dus niet 1.

Poes van is net vanaf 3-hoog van het balkon gevallen. Ze zat bij de buren in de tuin in een hoekje te trillen toen ik haar kwam ophalen. Heb het ook met mijn kat geha althans.


Als de kat van twee hoog valt , heeft ie niet de tijd dit systeem in werking te stellen, en dus moeten we hopen dat ie goed terechtgekomen is. Bij het landen veren de poten namelijk mee en daardoor krijgen de poten en ook de organen toch een behoorlijke klap te verduren. Hoi Gisteren is mijn kat (er) van het balkon gevallen, van meter hoog.


Hij heeft het overleefd maar had daarna iets met beide voorpoten. En hij bleef maar op zijn zij liggen, liep een keer naar zijn kattebak, anders was het te pijnlijk. Ik ben zonet naar de dierenarts geweest.

AMSTERDAM - De kat van Nicole Richie is vorige week van tien hoog naar beneden gevallen van het balkon van zijn bazin in Zuid-Californiƫ. Het dier overleefde de val, meldt de Britse krant The Sun. Een kat van mij is ooit van het dak van een flatgewouw gesprongen toen ze achter een vogel aanzat. Mijn kat gaat vaak op de boekenkast liggen: soms draait ze zich om, valt ze eraf en loopt wat mank. Mijn buurjongen zou op mijn katten letten tijdens mijn weekendje weg.


Heeft hierbij per ongeluk mijn kat van het balkon laten vallen. Net naar de dierarts gebracht en heb ik 3euro voor moeten betalen (fotos, roesje en pijnstiller) Nou moet de kat geopereerd worden en de kosten daarvoor bedragen . Niet alleen wij gaan meer naar buiten voor een wandeling of een fietstocht. Ook onze huisdieren zoeken de buitenlucht meer op.


Zo kan het gebeuren dat er een ongeluk(je) gebeurd. Een kat komt dus absoluut NIET op zijn pootjes terecht. Gebroken kaak, verbrijzelde achterpoten, interne bloedingen, het is maar een greep uit de gevolgen van een val van een balkon. Poes verdween in de eerste week van juni. Ik woon op hoog en bemerkte dat ze weg was, terwijl ze daarvoor nog heerlijk in het zonnetje op een stoel lag.


Natuurlijk meteen een zoekactie gestart, maar niets kunnen vinden. Dagelijks roepen vanaf het . Het balkonnet of kattennet kan uw kat het leven redden. Ideaal aan te brengen op uw balkon of terras.

Beschermd door een kattennet kan uw kat niets meer gebeuren. De gealarmeerde politie, brandweer en dierenambulance adviseerde dinsdag nog even te . Het Beeztees Kattennet voor het balkon beschermt, zoals de naam het al zegt, jouw kat tegen het vallen van het balkon. Dit kattennet is gemakkelijk te bevestigen en is bovendien transparant van kleur.


Hierdoor valt het net nauwelijks op, m. De politie van bureau Laak in Den Haag heeft deze week weer een heldendaad verricht: de mannen in het blauw wisten twee katten van een vies balkon te redden. De katten zouden al ruim twee weken op het desbetreffende balkon zitten, zonder dat er een eigenaar bij gezien was. Het vermoeden bestond dat het huis bij . Beeztees Transparant Kattennet voor Balkon is een veiligheidsnet dat ervoor zorgt dat je kat veilig op het balkon kan lopen zonder de kans er vanaf te vallen.


Doordat het kattengaas transparant is, valt het ook nauwelijks op. Het net is verkrijgbaar in verschillende maten en wordt geleverd met een bevestigingslijn en .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts