maandag 30 november 2015

Bouwtekening speelhuisje met glijbaan

In deze video laat ik ja. Een wolk van een speelhuisje : stoer en zoet tegelijk. Een plek waar de dochtertjes van de zangeres zich helemaal kunnen terugtrekken.


Het schattige huisje is gemaakt van blauwe steigerhouten planken. Speelhuis type L met glijbaan met o.

Deze pin is ontdekt door TAPO. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Tuinontwerp tuinaanleg Eindhoven Helmond tuin met speelhuis schommel glijbaan kunstgras. Op deze pagina laat ik je zien waar je een speelhuisje hout bouwtekening pdf kunt downloaden.


Je hebt er wat ruimte voor nodig, maar dan heb je ook wat. Oh, en twee rechterhanden mogen ook niet ontbreken! Kriebelt het al om zelf ook iets moois te bouwen voor jouw kleintjes?


Bekijk dan hier een handig stappenplan voor het maken van een speelhuis met schommel én glijbaan.

Voor mij kinderen (en 4) vind ik het leuk zelf een houten speelhuisje te maken. Ik wil gewoon een simpel en niet al te groot huisje bouwen. Na veel zoekwerk kwamen we terecht bij Jeroen van Beek. Ook hij was in het verleden tegen dit probleem aangelopen en besloot zijn eigen huisje te bouwen en ontwerpen, inclusief bouwtekening en stukslijst. Glijbaan , lengte meter voor (bijvoorbeeld) jungle gym speelhuis.


Het huidige speelhuis op de foto is ongeveer jaar oud en geeft. Eventueel mag dit speelhuis meegenomen worden. De orginele bouwtekeningen zijn nog aanwezig, . Houten speelhuis met ladder en glijbaan.


Met deze UV-bestendige houten speelset met kleurrijke accessoires, kunt u van uw achtertuin een echte speeltuin maken. De kwalitatief hoogwaardige houten speelset is gemaakt van drukgeïmpregneerd hout en stevig kunststof in heldere kleuren. In onze webshop vindt u naast gewone huisjes waar kinderen in kunnen spelen ook complete speeltoestellen met schommels en glijbanen. Gemaakt van behandeld hout, heeft onderhoud nodig. Heb jij altijd al een mooi speeltoestel in je tuin willen hebben om je kind hier met een glimlach op te zien spelen?


Dan ben je niet te enige, want ik heb zelf ook jarenlang getwijfeld of ik niet een speeltoestel voor mijn kind zou kopen. Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan, omdat de prijzen van een mooi en veilig speeltoestel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts