maandag 29 mei 2017

Schuren disco

De ingrediënten voor schuren ? Een disco , harde muziek en hitsige jongeren van een jaartje of 15. Staat de muziek aan dan kan het schuren beginnen. Al dansend worden de geslachtsdelen tegen elkaar aan gewreven.


Ze heeft het twee weken geleden voor het eerst gedaan. Noah (13) mocht eindelijk van haar ouders naar een tienerfeest in de Rotterdamse disco Eclipse.

Daar, op de dansvloer, kwam een jongen achter haar staan. Met zijn kruis wreef hij tegen haar billen. Ritmisch, op de maat van de . De tienerdisco Alcazar in Puttershoek heeft het seksueel getinte schuren verboden.


Volgens de discotheek gaan de feestende tieners (tot jaar) in de dans, waarbij de geslachtsdelen tegen elkaar aan worden gewreven, veel te ver. Tijdens die pikante dansjes worden de geslachtsdelen van de jonge dansers tegen elkaar aan gewreven. Mijn dochter (bijna 11) is nu twee keer naar een kinderdisco in het buurthuis geweest. De disco wordt één keer per maand georganiseerd voor kinderen van tot jaar.


Mijn probleem is dat ze daar schuren.

De jongens dansen niet echt met de meisjes, maar schuren alleen tegen het meisje aan en lopen dan weer weg. De 16-jarige Hilda uit Peru groeit op in een christelijk gezin. Maar in plaats van naar de kerk te gaan, feest ze er liever op los met haar vrienden. Met drank, reggaeton en vooral veel schuren met de jongens.


PARTY KABOELA DUTCH SURINAAMSE STYLE MUZIEK KASEKO JURMAIN SPITFAYA - Duration: 3. Partycentrum Alcazar is de eerste tienerdisco die een schuurverbod invoert. Er mag daar niet meer geschuurd worden, omdat dat te ver zou gaan. Voor degenen die het fenomeen niet kennen: de jongen gaat achter het meisje staan en schuurt tegen haar billen aan op . Schuren is al een hele tijd populair. Maar het schuren van toen, is niet het schuren van nu. Vroegâh toen ik vijftien was, deed ik natúúrlijk niet mee aan verschijnselen als tampons met wodka in de kont stoppen (slimmen) of in de oogbol (eyeballing), piemels in gezicht . Tienerdiscotheek Alcazar in Puttershoek heeft een verbod op schuren uitgevaardigd.


Het dansen waarbij de 12- tot 15-jarigen hun geslachtsdelen tegen elkaar aan wrijven, leidt volgens de disco tot problemen. Methoden:Een meisje benaderenAandachtspunten voor het dansen met een meisje in de disco. Naar een club gaan en daar met een meisje. Als ze geïnteresseerd is, komt ze dichterbij en begint ze te met je dansen door tegen je aan te bewegen, te draaien of te schuren.


De meeste vrouwen dansen in hun eigen tempo . Ohoh, wij kunnen niet meer wachten niet. Kijk eens wat we allemaal meenemen naar.

Een schuur en een bijgebouw van discotheek La Mar aan de Mollekotweg in IJzendijke zijn vrijdagmorgen uitgebrand. Het vuur werd even na uur ontdekt. In het bijgebouw lagen gereedschappen, hout en autobanden. Tegen de schuur was een ruimte ingericht als . Ik heb echt een brandende vraag!


Ik ben een meisje van jaar en ik weet niet hoe ik moet schuren. Mijn vraag is: hoe moet je dat doen? En wat doet een jongen erbij? Romy vertelt je over schuren , wat het precies is.


Wat is dat toch een vreselijk lelijke naam voor een vorm van dansen wat veel jongeren doen als zij samen dansen tijdens het uitgaan. Ik ga over weken voor het eerst naar een disco , daar gaat een jongen die ik wel ken ook naartoe. De enige met wie ik zo dans is met mijn vriend.


En ja, dan vind het natuurlijk niet erg ;) Zou ik vrijgezel zijn en ik dans met een jongen en ik voel zn paal hard worden tegen mn kont. Eerst hebben ze Bente en haar broer uitgehoord. Daarna hebben ze samen midden in de kamer staan schuren , en gevraagd of het zo moest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts