dinsdag 30 mei 2017

White wash beits action

Bekijk dit product en meer Verf-producten op Action. Al tijden was ik benieuwd naar de Greywash van Action ! Ik probeerde hem uit en legde het vast op. Hoe het potje eruit ziet. Ze hebben ook whitewash , maar voor op mijn nieuwe kamer vond ik .

Klussen - Meubels zelf white washen. Ik ben van plan om mijn tafel te schuren en met white wash te doen. Heeft iemand hier ervaring mee en of tips en trucs? En welke verf is het beste om te gebruiken.


De parketlak doe ik nog wel eens. Bespaar jezelf eerst maar de Euro om white wash te kopen. Wat je doet je koopt een bakje bij de Action en mengt de verf met water.

Wij adviseren 4tot 5ml . Ik heb onbehandelde lariks vloerdelen gekocht. Het lijkt mij mooi om deze een white wash effect te geven. PU lak als je niet het om de twee jaar opnieuw wilt doen. Je kunt ook kiezen voor olie, was of een goede beits. Ook dan maar even voor alle vrouwen die van klussen houden of hun mannen aan het werk willen zetten.


We hebben geen bouwmarkt meer nodig , wij hebben gewoon Action. Wij willen misschien een steigerhouten eettafel laten maken en deze laten behandelen met white wash. Ik hoorde toevallig deze week van de timmerman die de tafel van mijn vriendin gemaakt heeft hetzelfde: whitewash beits erop en dan het blad nog een keer met een matte lak doen.


Steigerhoutbeits, ook wel steigerbeits genoem geeft uw houten objecten in woning of tuin een trendy afwerking. White wash beits action. Het hout krijgt de charme van doorleefd hout. Door de transparante werking van deze.


Zelf white wash meubelen of vloeren maken? Het kan met dit handige Stappenplan van KARWEI. Het beste white wash -effect krijg je met onbehandeld hout.

Zonder bon doen ze best moeilijk daar. Welke verf heb je en waarvoor? Wil willen de trap verven, maar toen we er vrijdag waren wilde mijn man geen eens kijken bij de verf. Gewoon om te zien wat er is, maar hij vond het niet nodig. Het prijsverschil is zo groot tussen de Action en bijv.


Gamma dat ik overweeg om mijn huis in de Action verf te zetten. Met vernis, meubelolie, was, bruin verven en dan met een doek met whitewash eroverheen? Voorwaarde is wel dat je meubels niet van houtfineer zijn, dus geen geperst hout met een plastic houtprint erop ala ikea. Zo wilde ik al een bus verf van de Action nemen.


Overigens mag het hout echt geen laklagen meer bevatten, had jij dat dus nog Molly? Het is namelijk de bedoeling dat het goed in het hout trekt. Lade kastjes opgeknapt met grey- en whitewash van Action.


Tip: Bij de Action in bijv. Venlo of Blerick kun je krijtverf (gesso) kopen, deze men gebruikt voor het aanbrengen op schilderdoeken om een witte achtergrond te krijgen. Deze is niet duur en werkt uitstekend om een whitewash effect te verkrijgen, misschien dat je de verf ietwat wil verdunnen om het gewenste effect te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts