dinsdag 30 mei 2017

Hoe moet je schuren van voren

K was op een feest en ik werd geschuurd. Schuren is tegenwoordig heel populair, vooral op schoolfeesten. Je hebt net een vriendinnetje, of misschien nog niet, en wilt haar schuren.


Hartstikke stoer natuurlijk, maar dan moet je wel weten hoe het moet. Andere woorden voor schuren zijn bubbling, kontdansen of droogneuken. Misschien dat deze woorden al .

Ik ben een meisje van jaar en ik weet niet hoe ik moet schuren. Niet voor niets wordt het ook wel kontdansen, droogneuken of droogseks genoemd. Te grof schuren komt bij onze klanten nog dikwijls voor waardoor het eindresultaat tegenvalt. Ze hebben oogschaduw op. Ook Marilyn heeft onlangs voor het eerst geschuurd.


Er komt ineens iemand achter je staan zonder dat je weet wie het is. Bij mooie jongens dans ik mee. Lelijke jongens duw ik weg. Soms is hout een beetje ruw en kun je er splinters van krijgen.

Om het hout glad te maken, kun je het. In veel gevallen zal de jongen ook een stijve kunnen krijgen. Het alcoholvrije feestje voor pubers - Duration: 3:37. Het schuurpapier maakt een bepaalde diepte van kras in je materiaal, hoe lager het getal (bijvoorbeeld P40) hoe dieper de kras. Wat ik zelf altijd doe, of het nu met olie, lakken of verven is, is zo goed mogelijk alles van te voren schuren.


Hoe hard moet je drukken? Ik kan wel schuren maar ik kan niet als er geen jongen achter mij staat dansen met mijn kont dat de jongens achter mij gaan staan dat lukt me gwn niet… iemand tips hoe je dus met je heupen moet bewegen om er voor te zorgen dat er iemand achter mij komt staan …. Nu kun je hier geen problemen mee hebben. Zorgvuldig plamuren en schuren is de basis voor goede hechting van de verf en voor een strak eindresultaat. Alvorens te beginnen verwijder je alle. Wanneer de verflaag in erg slechte staat verkeert, moet je hem helemaal verwijderen.


Lees ook hoe je oude verf kunt verwijderen. Koop liever te ruim in dan te krap. Jill schrijft maandelijks een artikel voor het blog geheel in haar eigen stijl en toon, door een kritische bril, met….


Je moet er wat voor over hebben om geschuurd te worden. Buig afwisselend wat dieper door je knieƫn of kom wat dichter bij je danspartner voor je weer wat afstand neemt. Laat het allemaal natuurlijk gebeuren.


Alleen die jongen wou niet dus pls geef me tips hoe je moet zoenen xx.

Ik was laatst voor het eerst naar een discotheek. Ik ging wel een beetje proberen te schuren. Maar nu schaam ik me omdat ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts