woensdag 14 juni 2017

Creatief met action facebook

Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke dingen die ik tegen kom te delen. Laat zien wat voor leuks je allemaal met action spulletjes kan maken of leuke dingen van de action. De winkelketen die heel Nederland.


Highlights info row image. See more ideas about Bricolage, Cement and Craft.

Ik hou van de Action , ik kom er het liefste iedere dag. Ach, je leeft maar een keertje. Maar wist je dat je met spullen van de Action leuke en vooral Goedkope DIY (Do It Yourselfs) kunt maken? Op het internet kwam ik zoveel leuke ideeën tegen dat ik. Dat bracht ons op het idee om eens in de social media rond te speuren naar meer decoraties die in elkaar zijn gezet met kleinigheidjes van deze grote . Dan kijk je toch eerst bij deze groep, om inspiratie op te doen.


Afbeeldingsresultaat voor rivera maison. Gerelateerde afbeelding.

Knus in huis riviera maison tot action. Creatief met Action , Zeeman en Wibra: al deze winkels zijn spotgoedkoop en hebben spullen om leuke dingen mee te maken. Met wat vriendinnen hadden we een tijd om de week een creatieve morgen, eigenlijk moet ik dat maar weer eens in het leven gaan roepen. Bij Action vind je allerlei creatieve spulletjes die jou helpen om heerlijk ontspannen creatief bezig te zijn. Lekker voor een regenachtige dag.


Bekijk ons assortiment met creatieve spullen. Action geweest en kocht hier meerdere leuke creatieve producten. Helaas weet ik niet van alle. Hierboven alvast een voorproefje van enkele spullen die ik kocht bij Zeeman ( links), action (midden) en Wibra(rechts). Wibra Ik zag op Instagram hele schattige.


Mensen zijn er zo creatief mee. Voeg mij toe op Pinterest. Ik haal woon, decoratie en creatie inspiratie van facebook. Dit doe ik vooral in de groepen op.


Daarom heb ik de leuke facebook groepen op een rijtje gezet. Meneers DIY worststoppers gemaakt van een PETfles en een kitspuit hebben hun gelijke gevonden. Workshopdeelneemster Heidi breidde haar gehaktmolen uit met een vulhoorn gemaakt van een trechtersetje van de Action van €49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts