woensdag 25 april 2018

Gordijnrails ophangen plafond beton

Ik wil deze week toch echt mijn gordijnrails gaan ophangen , de vraag is alleen wat voor gereedschap kan ik hier het beste voor gebruiken ? Gordijnrails ophangen - Railsopmaat. Klopboormachine voor een betonnen wand of plafond. Het ophangen van gordijnrails is niet lastig, maar het kan wel een vervelend klusje zijn. Hugo kon snel langskomen, heeft de gordijn rails heel netjes aan het betonnen plafond geplaatst en me geholpen met het .

Deze stevige schroeven met betonpluggen kunt u gebruiken voor de montage van uw gordijnrail of. Kant-en-klare gordijnen van KARWEI zijn voordelig en je kunt ze zo mee naar huis nemen. Om het ophangen van een gordijnrail aan het plafond eenvoudiger te maken, kunt u. Een mooier resultaat bereik je door het gordijn voor het ophangen te strijken. Hier laten we de plaatsing van het gordijn aan het plafond zien. We hebben voor u gekeken naar de kosten van gordijnrails ophangen en we namen een.


Het plafond van beton met een gipsafwerking is heel populair. Skil leert je hoe je zelf een gordijnrail kan ophangen , en waar je op moet letten.

Let op dat plafonds van beton kunnen zijn, heel hard dus. Schleuderschienen Decoline Technics. Beton of gips al dan niet gestuct, of een ouder plafond gestuct op riet of op stucgaas. Voor het ophangen van gordijnen kan je gebruikmaken van gordijnroedes of van -rails.


Rails bieden het meeste flexibiliteit, je kan er een grotere afstand. Baksteen, gewapend beton , hout, holle wand? Dus eerst goed uitzoeken welk materiaal het plafond (of de muur, rails kun je ook ophangen met beugeltjes) is en daar de juiste . De gordijnroede zelf blijft natuurlijk ook niet op magische wijze in de lucht zweven en. Voor de bevestiging aan een betonnen plafond is echter wat zwaarder.


Als je slechts een lichte vitrage wilt ophangen , is de goedkoopste en lichtste . Een gordijnrails ophangen lijkt in de eerste instantie nogal ingewikkel maar het is. Schroef alle plafondsteunen aan het plafond vast. Het is net alsof ik op iets stoot dat nog harder is als beton en waar ik met.


In mijn plafond lukte dit goe nu geraak ik echt niet dieper, zelfs al . En met ons klusadvies kan je ze perfect zelf ophangen. Je kan de gordijnrails rechtstreeks tegen het plafond bevestigen of eerst een houten .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts