dinsdag 14 maart 2017

Adobe premiere zwarte balken

Korte video hoe je in premiere een zwarte balk kan toevoegen. Het kan waarschijnlijk ook. Nu heb ik een montage gemaakt, maar na het renderen (en uiteindelijk ook na het exporteren) heb ik nu een zwarte rand aan de rechter- en linkerkant van mijn clips.


Meer resultaten van gathering. Dit beeld komt dus overeen met de werkelijkheid.

Premiere project - Client. Boven en onder het beeld is dan een zwarte balk aangebracht. Samen met de zwarte balken is het beeld weer 4:terwijl de beeldinhoud breedbeeld is.


U kunt ervoor kiezen om de standaardinstellingen te gebruiken of de parameters te bewerken na toepassing van het effect op een clip. Wanneer ik een foto importeerde om in mijn filmpje te zetten, was de foto enorm vergroot weergegeven. Nu staan er naast mijn foto links en rechts nog zwarte randen.


Letterboxed ( zwarte balk onder en boven, uitvulling) is dus 4:kader met een strook 16:beeld (7x 405) erin. De zwarte balken krijgt u daarna weg door de foto handmatig te schalen.

Met het zwarte en witte driehoekje bij de balk Output Levels doet u het tegenovergestelde. Beweegt u het zwarte driehoekje naar rechts . De door mij gemaakte video heeft zowel in het originele weergave door elements op de computer (full screen), alsmede gebrand op DVD en weergave op TV rondom het beeld een zwart kader. Alle berichten en helpscreens doorgezocht, maar nog geen oplossing gevonden. Nerds go to heaven, coders go to paradise, designers go to hell. For webdesigners, they invented windows.


Sorry als ik deze vraag hier niet mag stellen maar ik heb adobe premiere pro en ik heb een filmpje plat opgenomen en ik heb die dus gedraaid alleen nu heb ik dus nog steeds een staand beeld zeg maar (hoop dat jullie weten wat ik bedoel) en mijn beeld is dus half met grote zwarte balken van boven. Hallo Een 16:DVD-beeld wordt op een 4:TV-scherm in de breedte schermvullend weergegeven met boven en onder zwarte balken. Ook als ik het filmpje upload naar wordt alles in 4:gepropt. Met als gevolg dat er vertekening ontstaat….


Bij mijn weten zouden er in YoutTube zwarte balken moeten verschijnen (boven en onder), maar dat gebeurt niet. Wat doe ik verkeer wie helpt? Anoniem jaren, maanden geleden . Weet dat dit in flash wel kan maar dat kan ik weer niet omzetten naar premiere. Door dit type rotatie uit te voeren zal een gedeelte van het beeld verdwijnen en er zullen zwarte balken verschijnen.


Meestal zwarte balken aan de boven-en onderkant van een video geven aan dat het scherm is niet het juiste formaat formaat om de video te passen. Het stabiliseren gaat wel iets te koste van de beeldkwaliteit.

Het tool zoomt iets in ( instelbaar hoeveel) om de zwarte balken aan de randen op te heffen die ontstaan door het stabiliseren. De bewerkte bestanden zijn groter dan de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts