donderdag 20 augustus 2015

Wasbenzine gebruiksaanwijzing

In een spaarzaam huishouden staat altijd een fles wasbenzine , in het goede gezelschap van een berg oude lapjes. Waarvoor kun je wasbenzine zoal gebruiken? TERPENTINE, WASBENZINE OF THINNER, WAT MOET IK GEBRUIKEN om verf te verdunnen. Lees hier het hele artikel zodat je een keuze kunt maken inzake ontvetten.


Het middel wordt gebruikt voor ontvetten en schoonmaken.

Het aanbod chemische reinigings- en verdunningsmiddelen in de handel is enorm uitgebreid. Wij geven een basisoverzicht. Nu ben ik niet zo huishoudelijk aangeleg dus ik heb mijn moeder maar eens gebeld voor tips. Die adviseerde ossengalzeep of wasbenzine.


Ossengalzeep ken ik, maar die moet ik dan speciaal gaan kopen (die van mijn moeder is op, lenen zit er dus niet in). Reiniging van kleren, wagenbestanddelen. Wasbenzine hebben we nog wel, maar ik durf . Zorgvuldig spoelen, bij voorkeur onmiddelijk na de behandeling.

Met een borstel in natuurlijke . Deze vlekken op stoffen kunt u voorzichtig deppen met wat wasbenzine. Schuif achter de vlek een schone droge doek die. Verse lijm verdwijnt nog wel eens met water en zeep, of wat wasbenzine. Lees altijd de gebruiksaanwijzing goed. Ontvet de ketting , cassette, voortandwielen en derailleurwieltjes zo grondig mogelijk (ook als het een nieuwe ketting is zodat alle fabrieksolie verwijderd wordt).


Liefst 2x met wasbenzine of een andere ontvetter. Lees vóór gebruik de gehele gebruiksaanwijzing - inclusief onderstaand veiligheidsvoorschrift - goed door! De ondergrond dient droog, stof- en vetvrij te zijn.


Na schuren is extra ontvetten doorgaans niet nodig. Lees daarom altijd de voorschriften voor veilig gebruik op het etiket. Volg de gebruiksaanwijzing en de voorzorgsmaatregelen.


Gebruik nooit thinner, ammonia . Voor het verzorgen en verbinden van een Colostoma kan men gebruik maken van materiaal uit de praktijk. Huidbeschermingsplakken zoals een kaasplak, blijven op de huid plakken. Plakresten kunnen eveneens met wasbenzine verwijderd . Voor en tijdens gebruik goed roeren.

Ondergrond moet droog en vetvrij zijn. Voor het reinigen van kwasten en gereedschap is wasbenzine en terpentine geschikt. Milieuvoorzorgsmaatregelen. Indien gewenst verdunnen met wasbenzine. Terpentine, wasbenzine en thinner.


Ik lees op de flessen dat het allemaal de verf verdunt, maar wat zijn nou de verschillen. Als ik een ouder potje Humbrol weer wat dunner wil maken, welk van de drie moet ik gebruiken? Welke van de drie is nou de grootste rotzooi en kan ik dus beter vermijden? Bleko wasbenzine is geschikt voor het verdunnen van lakken en verven op basis van alkydhars indien deze verspoten worden. F ) Het artikel is alleen bestand tegen WASBENZINE.


Vlekkenoplosmidde- len zoals alcohol, wasbenzine , terpentine en aceton zijn erg giftig en brandbaar. REINIGINGSTHINNER ECO 1L. Milieuvriendelijkere thinner geschikt als reinigingsmiddel en ontvetter. DE PAREL ACRYLVERDUNNER 500ML. Voorbeelden van oplosmiddelen zijn terpentine en wasbenzine.


Lees bij het gebruik van schoonmaakmiddelen altijd de gebruiksaanwijzing. Waar zit het vuil op Van welk materiaal is het voorwerp of oppervlak dat je gaat schoonmaken gemaakt? Om daar een antwoord op te kun- V afwas, verwijderen van bloe braaksel, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts