donderdag 19 oktober 2017

Kat op balkon laten

De mythe dat katten altijd op hun pootjes terecht komen of nooit van een balkonrand afvallen is niet waar! Y) En hoe jullie dit afzetten. Kun je ze daarmee alleen laten ? Of weet iemand anders een (redelijk goedkope) oplossing? De flat wordt volgend jaar of het jaar erna .

U en uw kat kunnen lekker genieten in de buitenlucht en natuurlijk van uw balkon. U kunt zich hier laten inspireren door onze voorgaande creaties en opdrachten. Sinds kort laten wij onze kat op balkon rond lopen, aan een tuigje. Het is nogal een avonturier dus al gauw stond hij met poten over de reling te snuffelen.


Nu heb ik de spijlen al voorzien van kippengaas alleen wil ik voorkomen dat hij op de rand springt. Hoe doe ik dat het beste? Liefst ook afgeschermd maar wel zodat je .

De opening aan de onderkant hebben we kleiner gemaakt, maar een kat springt natuurlijk gemakkelijk op die bovenkant van de balkonrand , en we zijn bang. Ik zou het katje niet op het balkon laten want ze zijn handiger dan je denkt en wurmen zich overal tussendoor, weten overal op te komen en een . Volgens het asiel was het een binnenkat , maar we beginnen steeds meer aan hem te merken dat hij graag naar buiten wil. Hij zit constant voor het raam of voor de voordeur, ons smekend aankijkend.


We wonen hoog en hij kan dus niet naar . Kattenbak op het balkon , kan dat? Het voelt wel zo veilig als je kat door je tuin kan . Kittens groeien en dus laatst kreeg ik de schrik van me leven toen ik hem op de rand zag zitten en bijna naar beneden wou springen. Goed afgelopen gelukkig, maar nu kan ik de kat natuurlijk niiet meer onbezorgd op het balkon laten. Ik wil graag een net op mijn volledige balkon laten monteren, zodat mijn kat niet van het balkon kan. Boven mij is geen balkon , dus het net zal bevestigd moeten worden aan de muur of met een andere constructie.


Het net zullen wij binnenkort zelf kopen. De kans dat je kat naar buiten mag en dan ontsnapt is minimaal en je kat kan zich toch vrij bewegen buiten. De ideale kattenren heeft een kattenluikje of andere verbinding met het woonhuis, want katten.


Ik woon hoog, en mijn katten zijn jong, en blind als ze ergens achteraan gaan.

Ik durfde ze dus absoluut niet op het balkon te laten. Ik heb katten en balkons. Er zaten inderdaad wel haken en pluggen bij, . Een uurtje werk was het. Ik woon best hoog en mijn katje is nog niet vaak naar buiten geweest, maar wel op mijn balkon. De laatste tijd springt hij meteen op het randje om vervolgens door te lopen naar het balkon van de buren, maar ALS hij valt valt hij erg hard en van hoog.


Ik weet niet of ik dit risico moet nemen, maar vind het . Je kat wil weer naar buiten, en zeker als je een afgezette balkon of een grote afgezette tuin hebt, is dat voor je kat echt een verlengstuk van zijn territorium! Maar hoe maak je daar nou. Het bevestigen van een kattennet beschermt uw kat tegen het vallen van het balkon. Door de transparante kleur valt deze nauwelijks op.


Dus gaan we ons balkon veilig maken voor de beestjes. Wij hebben een kattennet over de tuin heen en dat gaat vrij goed (pas wel een ongecastreerde buurtkater die er vanaf de schuur een gat in heeft gemaakt ff), maar toen wij. Er staat ook bij dat je je kat nooit alleen mag laten als je een net hebt. Dus speciaal voor jou heb ik een aantal hele leuke voorbeelden en tips over hoe je je balkon en tuin nog leuker kan maken voor je kat. Dit kattennet is gemakkelijk te bevestigen en is bovendien transparant van kleur.


Hierdoor valt het net nauwelijks op, maar kan je jouw kat wel met een gerust hart alleen laten op het balkon. Wij leveren en monteren kattennetten om zowel gewone poezen als raskatten binnen huis of op balkon te houden. Met dit kattennet kunt u uw kat veilig op het balkon laten lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts