woensdag 18 oktober 2017

Samsung tv zwarte streep

Ik heb, sinds het moment dat ik hem aangesloten en ingesteld heb, een zwarte dikke streep door mijn beeldscherm. Beeldscherm test en reset helpt niet. De tv laat een dunne zwarte , witte of groene lijn zien aan de boven- onder- of zijkant van de televisie ? Dat noemen we ook wel een. Het viel niet eens echt op, maar als je m eenmaal zag dan bleef je ernaar kijken.


Vorige week kwam ik weer bij hem en toen was t een stuk groter geworden!

Meer resultaten van gathering. Ik heb in Augustus een samsung tv aangeschaft waarvan ik jaar Recht heb op garantie. Ik ben langs geweest bij de filiaal waar ik Hem gekocht heb. Uitgelegd wat het probleem is die heeft me. Standaard Re: dun zwart lijntje op ons LCD TV -scherm.


Ik had onlangs een gele verticale lijn in beeld. Half uurtje binnen : scherm element eruit, nieuw scherm erin. Naar het schijnt is dat scherm niet meer te repareren.


Samsung is dat thuis komen herstellen.

Sinds enige tijd heb ik last van zwarte horizontale strepen op het bovenste gedeelte (pakweg de bovenste cm)van mijn scherm. In plaats van strepen heb. Over het beeld is een verticale blauwe streep te zien. Wat is dat zwarte brede streep op mijn lcd tv van LG ? Toegevoegd na seconden: Het is helemaal van boven en loopt van links naar rechts helemaal. De tv blijft op zwart of laat maar een half beeld zien.


Wat moet je weten als je je kostbare en. Zit er een streep in het beeld of een ster in het scherm? Mooie samsung smart tv met een streepje op het beeld te zien op de fotos verder is die helemaal goed de type staat ook op de foto veel.


Weg wegens verhuis (jaar oud), in perfecte staat. Ik heb ook wel eens ooit last van dit soort verticale strepen. Origineel bericht van: Matchless Zie je die strepen ook als hij uit staat?


Mischien heel minimaal dus goed kijken met evt een zaklampje. Goedenavon Eerste post hier op het forum Vraagje: zit deze avond in de heerlijke warmte achter mijnn computer. Nu zie ik ineens zwarte ( lees: vage ) strepen in mijn scherm komen die horizontaal in mijn scherm staan.


Uitvlucht: “De tv kan niet worden gerepareer omdat de onderdelen niet meer leverbaar zijn. Uw pas elf maanden oude televisie bevat kennelijk onderdelen die nu al onvervangbaar zijn, waardoor u maar moet leven met de . Beste 9-livers, Gisteren is er plots op mn plasma tv een zwarte balk van 10cm verticaal over mn scherm verschenen, toestel is bijna j oid en een hd. Muzieksystemen in je woning.

Na veel hier te hebben gelezen toch maar eens een account aangemaakt omdat ik met het volgende zit. Ik heb een LE55A9gekocht van iemand die ik goed ken, maar nu mankeert er het volgende aan. Ten eerste is er als de tv koud is een verticale streep zichtbaar die . In een vierkant precies in het midden van de tv. Iemand weet hoe dit komt. Hallo iedereen, Ik denk dat ik mijn probleem hier ook maar eens ga posten.


Vanochtend toen ik wakker werd zag ik dat mijn beeld van de tv een samsung LE40C750R2W ( die ik aan had laten staan) flikkeren met een groene waas voor de rest zie je niet of nauwelijks beel aan de linkerkant is het wit en rechter kant zwart. Je tv hoort het gewoon te doen en je zit er dan ook niet op te wachten dat je beeld plotseling blokken laat zien. Helaas komt het soms voor.


Hier lees je hoe dit kan. Wij voegen steeds meer HD-zenders aan ons tv -pakket toe. Voor digitale tv gebruiken we frequenties van 1MHz tot 8MHz. Het nadeel hiervan is dat veel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts