dinsdag 11 oktober 2016

Boomschijf xenos

Haal de natuur in huis dit mooie boomstam plateau. Het decoratieplateau heeft een diameter van cm. Presenteerplank boomstam - 41x3.


Deze prachtige boomstam van Xenos kan gebruikt worden als serveerplank of snijplank. Deze glasonderzetters boomstam beschermen je meubels tegen kringen en vlekken. Iedereen is toch dol op originele krukjes en bijzettafeltjes?

Xenos heeft nu dit toffe exemplaar met een boomstam als zitting of tafelblad en met metalen pootjes. Voor iedereen een voordeel. Van banken tot openhaarden, kom kijken en laat je inspireren! Marktplaats biedt alles voor de inrichting van je huis.


Ik gebruik de boomschijven om naambordjes te maken. Gespot op InstagraXenos tafeltjes (EverythingElze.com). Speelhuisjes, Theaterzalen, Scandinavian Style, Huis Interieur, Woonruimtes, Slaapkamerideeën, Decoratie Ideeën, Diamanten . Als eerste zul je een geschikte boomstronk moeten vinden.


Hier kunt u lezen hoe ik uit een stuk boomstam een schaal maak, en waarom deze handgemaakte schalen zo duur zijn vergeleken met de noname schalen die je bij de Xenos en de Ikea kunt kopen.

Er zijn een aantal stappen in het proces waarbij per schaal steeds weer een afweging gemaakt moet worden tussen . Hier vindt u een selectie van ons ruime aanbod Decoratie producten. Doe inspiratie op en maak een lijstje voor in de winkel. Bekijk en bestel eenvoudig op Xenos. Ik ben al een tijdje opzoek naar een . Ik vind het heerlijk om een beetje rond te snuffelen op zoek naar leuke woonaccessoires voor in huis. Omdat ik dol ben op wisselen en ik het ook echt zonde vind om heel veel geld voor kleine accessoires uit te geven kom ik regelmatig bij de Action en Xenos.


De ene keer voor niets, de andere keer loop je . Afbeeldingsresultaat voor xenos inrichting. Leuke inpak ideeën voor de kerst. Boomschijf met spijkers als kaartenhouder. This Pin was discovered by dian peek.


Discover (and save) your own Pins on Pinterest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts