donderdag 29 januari 2015

Zwarte balken computerscherm

Hey allemaal, ik heb sinds vandaag problemen met mn Medion computer. Uiteindelijk heb ik hem weer aan de praat gekregen, maar nu heb ik twee zwarte balken aan de rand van mn scherm van beide ongeveer 7. Doorzichtige zwarte balk op mijn scherm ? Heeft een poosje allemaal goed gewerkt, tot ik een aantal maanden een update geïnstalleerd heb van de videokaart en ik een zwarte balk had aan de zijkant van de . Na het installeren van windowskrijg ik zwarte randen om het beeldscherm ( kleiner beeld). Op de AMD site staan geen drivers windows drivers.

Meer resultaten van gathering. Ga naar de instellingen van je computer en ga naar systeem. Even een vrij grote lekenvraag die ik om die reden kort hou. Klopt het dat je bij dergelijke breedbeeld monitoren nog steeds zwarte balken hebt bij fullscreen filmpjes op (ook vol op HD) en (dvd)films? Ik heb aan weerszijden een zwarte band van zo.


Of staat mijn beeldschermresolutie. Als u de resolutie zo goed vindt, kiest u voor Wijzigingen behouden. Dan klikt u op Ongedaan maken of wacht even totdat de oude resolutie automatisch wordt teruggezet.


U moet er wel rekening mee houden dat bij bepaalde resoluties er een zwarte balk aan de zijkanten van het scherm te zien is.

Er zitten geen blauwe schuifbalken naast het beeld. Het beeld schuift ook niet over de zwarte balken heen, het lijkt alsof de pc ook . Wanneer in windows bezig ben is mn beeldscherm niet volledig gevuld. Bij sommige games is mn scherm dan weer wel . Na de installatie van Windows heb ik een zwarte rand om mijn scherm. De resolutie is juist ingesteld.


Het gaat waarschijnlijk om een. Sinds een update (al wat langer geleden) wordt mijn beeldscherm niet ten volle 1 benut en zit er rechts ee nzwarte balk van cm. Als ik in ubuntu naar schermen ga, dan . ATI Catalist driver Medion zegt dit . Dacht nou simpel stekker en kabel erin en klaar maar niet dus :wacko: Aan de linker zijkant is een zwarte balk te zien. Tijdens het opstarten is het beeld ook niet netjes gecentreerd zoals het hoort. Ben al in het control center geweest, resolutie aangepast en natuurlijk de auto adjust van het scherm zelf . Deze zwarte balken komen door de breedte-hoogteverhouding waarin de serie of film is opgenomen.


Als je dergelijke balken ziet, betekent dit dat de titel is opgenomen in een breedte-hoogteverhouding die niet precies op je scherm past. Sommige titels worden bijvoorbeeld opgenomen in een bredere indeling dan je . Bij elke stand zijn er nog steeds die zwarte balken. Het probleem doet zich alleen voor bij het TV kijken, en het kijken naar .

Het klinkt misschien als een wat simpele vraag maar toch is het een vraag die we de laatste tijd meerdere malen gesteld kregen. Vandaar dat ik in dit artikel kort uit wil leggen waarom je op een TV met een 16:beeldverhouding nog steeds zwarte balken tegen kunt komen. Weet niet wat ik verkeerd gedaan heb, maar ineens heb ik zwarte balken boven en onderaan het scherm op alle zenders, maar niet op Netflix. Volgens mij had ik eerst wel volledig scherm. Startbalk ongewild verplaatst op het scherm , en goed verslepen.


Door diverse oorzaken en ongewilde veranderingen verschuiven balken. Bij veel opties: pijltjes gebruiken en de linker muisknop ingedrukt houden en verslepen. Boven in de Internet balk : Ga met de muispijl op het randje staan waar boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts