vrijdag 24 april 2015

Abcat kopen

Op dat punt schiet de innovatieve techniek van de ABCAT te hulp. Je zou kunnen zeggen dat de ABCAT van Ecolink Solutions deze roetfilter-technologie nu ook toepast op . Nieuws: ABCAT weer volop leverbaar! Bestel nu en betaal geen verzendkosten en ontvang een spuitbus kachellak gratis!


De ABCAT is een gepatenteerde houtrookfilter met een katalysator.

Efficiëntere verbranding, minder uitstoot, en dus minder overlast voor de buren. Het filter is ontwikkeld om de uitstoot van rookgas uit schoorstenen van hout gestookte kachels en ketels te verminderen. Daarbij is vooral aandacht besteed aan het verminderen van de geurbelasting van . De ABCAT houtrookfilter is een gepatenteerde houtrookfilter met een katalysator.


Dit houtrookfilter is een Nederlands-Duits product voor gebruik met hout gestookte kachels en ketels met uiteenlopende vermogens. De katalysator in de ABCAT is een edelmetaal katalysator . De ABCAT breekt roet en geurstoffen in houtrook af door deze katalytisch na te verbranden. Mijn schoorsteen is ingebouw kan ik dan ook een ABCAT installeren?

Hoe weet ik of mijn ABCAT vervangen moet worden? Moet ik een heel nieuw systeem kopen als mijn ABCAT niet meer goed werkt? Verstopt de ABCAT mijn schoorsteen? Distributie van ABCAT in Nederland is in handen van HAVÉ.


Kan ik zelf de prestatie . Bij aanschaf van een nieuwe kachel is het advies om installaties te kopen die voldoen aan de Ecodesign-normen . ABCAT , dé oplossing voor geur, fijnstof en schadelijke verbindingen in houtrook! ABCAT, dé oplossing voor het verminderen van overlast van houtkachels ! Ik overweeg een houtkachel te installeren, maar aangezien de bebouwde omgeving wil ik deze houtkachel stoken met zo min mogelijk overlast . Zie bijvoorbeeld de katalysator van Abcat. Met een katalysator wordt een roetfilter bedoeld. Groet, Lodewijk Rondeboom.


Met de ABCAT houtrookfilter is het verzekerd dat de fijnstof uitstoot van de houtkachel of haard met circa wordt verminderd. Dit zorgt in eerste instantie voor . Ontbrekend: kopen Objecten in de AbCat Cool Collectables-winkel op eBay! Handheld Symbol Telxon POS Scanner Gun Holster Lot, Brand New !

Welkom bij Rookkanaal-online. De online winkel voor uw rookkanalen en kachels! Aszuiger Euron Kachels Nl Kachel Pelletkachel. Waar kan je een fijnstof filter voor pellet kachel schouw kan kopen.


Interfocos uit Budel kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts