maandag 20 april 2015

Diy action spullen

De leukste, betaalbare DIY ideeën met spullen van de Action. Veel van deze ideeen komen van de fb fanpage van Action. Nog meer inspiratie opdoen? Deel het en inspireer anderen.


See more ideas about Bricolage, Christmas diy and Christmas ideas. Het is weer shoplog-time!

Benieuwd naar mijn gekochte Action items? Dat vind ik goed passen bij. Dat bracht ons op het idee om eens in de social media rond te speuren naar meer decoraties die in elkaar zijn gezet met kleinigheidjes van deze grote . Ik hou van de Action , ik kom er het liefste iedere dag. Ach, je leeft maar een keertje.


Maar wist je dat je met spullen van de Action leuke en vooral Goedkope DIY (Do It Yourselfs) kunt maken? Op het internet kwam ik zoveel leuke ideeën tegen dat ik. Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke dingen die ik tegen kom te delen.


Bij Action vind je allerlei creatieve spulletjes die jou helpen om heerlijk ontspannen creatief bezig te zijn.

Lekker voor een regenachtige dag. Bekijk ons assortiment met creatieve spullen. Drie dagen geleden deelde ik mijn budgetaankopen voor kaarten maken van de Action.


Daarbij beloofde ik tegelijkertijd een DIY waarin ik stap voor stap uitleg hoe je met deze spullen een kaart kunt maken. En beloftes zijn er om waar te maken, dus waagde ik me gisteren aan deze uitdaging. Deze week maakte ik een winter wereld in een lantaarn. Alle spullen die ik hem gebruikt komen bij de Action vandaan, dus je kunt hem makkelijk zelf maken. Met de boetseerklei en plastic dino's van Action maak je in een handomdraai fossielen.


Heb jij een dino fan in huis? En met zand erbij kun de kinderen ze zoeken! De uitdaging van vandaag was heel simpel: een art journal lay-out maken met alleen maar spullen van de Action. De basis spullen zoals lijm , schaar en inkt pad kwamen gewoon uit mijn stash. De afbeelding die ik heb . Drie kurken onderzetters (Ikea of Action ). Met een lijmpistool de desgewenste woorden of figuren erop maken.


DIY opbergdoos voor post Oude schoenendoos beplakt met hobbykarton van Action en stickers met postthema. Met spuitverf ( Action ) in de kleur verven. Bij Action vond ik laatst onwijs leuke romantische spullen om mee aan de slag te gaan.


Ik maakte er twee valentijnskaarten mee, die er qua opbouw min of meer hetzelfde uitzien.

Voor deze kaarten heb je de volgende . Dit is een DIY organizer waarvan alle spullen van Action komen. Ik probeerde een aantal DIy pakketten voor Pasen van de Action uit. Verf de binnenkant met decoratie verf van action. Leuk als kado voor een bruiloft of natuurlijk in je eigen huis.


Vandaag na lange tijd weer eens een shoplog :-). Voornamelijk DIY producten en knutselspullen. Garen Voor mijn nieuwe hobby haken heb ik . Een pakje met pennen kost € cent en ze hebben verschillende kleuren. Via Pinterest kwam ik echt een geweldige DIY tegen welke echt bij mij past en ik kan dan ook niet wachten tot ik kan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts