dinsdag 21 april 2015

Korting gamma bon

Uitsluitend geldig op de vermelde dagen. Met bon in de winkel, met actiecode in de webshop. Profiteer van tot en met april van korting op artikel naar keuze met bon of kortingscode online. Bestel altijd met korting ! De korting is niet geldig i.

Dankzij myShopi geniet je op elk moment van kortingen bij Gamma : een gratis staal, promoties, cashbacks, een kortingscode , een kortingsbon ,. Geniet gratis van de afdrukbare Gamma kortingsbons : print ze af bij jou thuis en geef ze af aan de kassa in eender welk winkelpunt. Enige tijd geleden had de Gamma een actie, n. Bekijk de Gamma winkels op de kaart. ALLES bij besteding van minimaal € 5-Ik had voor € 6- gekocht, maar kreeg toch geen korting omda.


Niet omruilbaar in geld. Neem de kortingsbon mee.

Download en print de kortingsbon. Ik zaterdag naar de Gamma , hadden ze de prijs van deze hogedrukreiniger eerst maar eens opgeschroefd naar 3euro, dus zelfs met korting was hij nog duurder als voorheen. Ik weet dat je bij alle bouwmarkten veel te veel betaald voor je spullen en dat het slecht gaat met de bouwmarkten, maar . Het tegoed is onbeperkt geldig en in delen te besteden.


Meld je aan voor de nieuwsbrief voor de meest actuele Gamma kortingsbon. Via de nieuwsbrief houdt de bouwmarkt jou elke week op de hoogte van alle actuele deals, opruimingen en kortingsbonnen. GAMMA Cadeaupas - euro. Schrijf je nu gratis in! Deze acties hadden we in het verleden, maar misschien werken . Hierbij wil ik een klacht melden over Gamma : Gisteren heb ik een schep gekocht met korting.


Toen ik bijna thuis was, kwam ik erachter dat ik mijn verjaardagsbon (euro korting vanaf euro) ver. Koop Diversen kerst cadeautjes bij de gamma met kortingdoor gebruik te maken van onderstaande bon Of ga naar de webshop, waar de korting aut. Ik kreeg een bon mee waarmee ik volgens mij maanden die korting kreeg. Zat volgens mij wel een uitzondering bij van een aantal laagste prijs producten.


Maar over het algemeen bij alle producten korting. Edit: mijn verhuizing was juli jl.

Starting from zero got .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts