maandag 27 april 2015

Half wijnvat als vijver

Een half wijnvat als vijver , het kan. Alleen nog water toevoegen Wijnvaten zijn van nature waterdicht en kunnen zonder probleem als vijver worden gebruikt. Koop of Verkoop wijnvat op Marktplaats. Hoi Ik heb een klein teras gedeeltelijk in de schaduw graag zou ik een half wijnvat als vijver gebruiken met wat goudvissen.


Tuinforum onderwerp: Half wijnvat als vijvertje.

Bekijk alle reacties via groeninfo. Dag allemaal,Daar ik nog enkele jaartjes moet wachten eer mijn kindjes groot genoeg zijn om geen gevaar te lopen door een vijver in de tuin, ben ik van zin een oude halve wijntijd in te richten als minivijver. Op die manier heb ik dan toch al een beetje mijn waterpartijtje. Leer voor handpomp 60mm.


Overloop voor regenton - Slangpilaar 25mm. Een kleine tuin maar toch een vijver ? Dan is een minivijver de oplossing. Intratuin legt uit hoe je dit.

Deze pin is ontdekt door AkinaSonrisas. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Wij laten u graag zien, hoe u een klein waterparadijs kunt creĆ«ren, ook als u maar heel weinig plaats heeft. Hier zijn drie gemakkelijk te vervangen sproeikoppen bij de levering inbegrepen . Ideaal als bloembak of mini vijvertje. Kuip hand gemaakt van een half 2ltr wijnvat.


Al onze kuipen zijn gemaakt van gebruikte eiken wijnvaten die jarenlang hebben bijgedragen aan de rijping van wijn. De wijnvaten zijn gemaakt van het beste deel uit de stam. Door de wijnvaten zorgvuldig te schuren krijgt het zijn lichte . Dientu in Stadskanaal biedt ruime keuze in diverse soorten karakteristieke wijnvaten , te gebruiken als onder meer plantenbak, minivijver of regenton.


Het betreft originele wijnvaten van wijnboeren in diverse Zuid-Europese wijngebieden. Eikenhouten terrasvijver , filterbak, bloembak, bloembakken van wijnvat vanaf € 6- Diameter: ca. Prachtige eiken wijnvaten, mooi in jullie tuin of terras, kan ook gebruikt worden als staantafel. Een folievijver kunt u het hele jaar door aanleggen, zolang de bodem niet bevroren is. Vijver voor kleine tuin of balkon.


Een snelle manier om een kleine, maar complete vijver voor een kleine tuin of balkon in te richten is met behulp van een houten kuip ( half wijnvat ). Dit kan in speciale bakken, maar ook bijvoorbeeld in een half wijnvat kan prima een terrasvijver gemaakt worden.

Zorg wel altijd voor beweging in het water om legionella te voorkomen. Alles voor je terrasvijver vind je bij AVRI Bloem- en Tuincentrum. Aquarium pompje en waterplantjes erin, takje erop voor de waterloop en klaar is de mini vijver met waterval.


Beste, Ik ben vandaag lid geworden van palmvrienden en zit met de volgende questie: Ik heb twee halve eikenhouten wijnvaten gekocht en wil daar twee mini vijvers van maken. De handels onderneming waar ik ze gekocht heb heeft de vaten aan de binnenkant met de hogedruk spuit schoongespoten, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts