vrijdag 31 juli 2015

Stratego strategie

Basisprincipes van aanvallen en verdedigen. Ga zorgvuldig met je belangrijke stukken (met een hoge rang) om. Probeer de rang van het stuk van je tegenstander te achterhalen voordat je het aanvalt met je Maarschalk.


Als je weet dat jouw stuk de . Leer te bluffen en een goede strategie.

De beste opstellingen voor stratego. Tevens opstellingen van de wereld kampioen stratego. Dit weekend komen de meest fanatieke spelers tussen de zes en jaar samen in Houten, voor het Nederlands Kampioenschap. Hoe veeg je iedereen van tafel? But you know that old thing, live fast, die young?


Live fast, sure, live too bloody . De vlag staat meestal op de onderste rij.

De bom dient ter verdediging. Een veelgebruikte techniek is het omringen van de vlag met bommen, met als gevolg dat een tegenstander die al zijn mineurs kwijt is, de vlag niet meer kan veroveren. Een nadeel hiervan is wel dat dit . Niet vol in de aanval, maar het juiste moment kiezen om bepaalde stukken te slaan. Vince: „Door te verdedigen heb ik meer zelfvertrouwen.


As a side note, I think the design of the player game is as good or better in almost all ways, except that it requires four players instead of tw. Online strategieĆ«n heb ik al bekeken en heb het zelf geprobeerd met de opstelling van wereldkampioen stratego ! De kans is groot dat haar ´ik doe maar wat strategie ´ een stuk beter zal werken dan mijn ´nu volwassen dus ik moet erover nadenken´ versie. Vriend van me heeft me uitgedaagd voor een pot stratego. Ikzelf heb dit sinds mn 14e ofzo niet meer gedaan. Kan iemand me wat tips geven of aan een effectieve strategie helpen.


Hou er wel rekening mee dat ik speel tegen een . Unit Roles 01:Army Formations. Mooi om te zien dat ze hun ervaringen uit het eerste potje gelijk meenamen in de strategie van de opstelling van de tweede pot. Het speelbord toont een eiland met gebieden, die elk verdeeld zijn in drie zones.


In acht van deze gebieden vind je steden.

Many good strategies can work once but not regularly. In general, common logic is to keep the flag in the back of your field surrounded by bombs. Het is jagen op anderen, de vlag verdedigen, sluipen en tactisch denken en samenwerken. Stratego Original is een spel vol avontuur en verrassingen. Het spel leent zich er perfect voor om in een ander thema te gieten door de rangen aan te passen, en is in moeilijkheidsgraad eenvoudig te verhogen of te verlagen.


Speel het beste strategie spel ooit! Ik was totaal vergeten hoe leuk het klassieke strategy bord . Play the best Strategy game ever! A Strategy battle game that has been played by millions of board game players and is now available for your iOS device.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts