dinsdag 14 juli 2015

Zwarte vlekken samsung tv

Na maanden zijn er opeens zwarte vlekken in het beeld te zien. Dit is zeer hinderlijk met tv -kijken. Echter sinds een aantal maanden onstond er een zwarte vlek onderin mijn scherm.


Maar nu zette ik vanochtend de tv aan en zag ik dit ? Een enorme vlek , en een kleine ernaast. Hoe komt dit en wat kan .

Samsung LED TV - Niet overal even zwart. Heb al met een microvezel doekje geprobeerd maar. Heb contact gehad via chat en heb het contactformulier ingevuld en verstuur inclusief fot. Begon linksbovenin en deze vlekken breidde zich uit over het beeld. Gelukkig nog net binnen de garantie van jaar.


Ik moest uitgaan van ongeveer weken. In het beeld linksboven zie ik constant een soort vlek , wat eruit ziet als een stukje plakband. Ik heb geprobeerd met de blauwe schoonmaakdoek het eraf te krijgen, maar het zit dus echt in de tv.

Na ruim 2½ maand kreeg onze nieuwe TV een donkere balk over het onderste deel van het beeld. De vlekken zijn alleen te zien bij donkere kleuren zoals zwart en donkerbruin enz. Er zit vlek links, rechts, boven en onder. Probeer ook om je backlight lager te . De tv blijft op zwart of laat maar een half beeld zien.


Het scherm is het duurste onderdeel van de televisie en kost soms tot van de nieuwprijs. ProbleeUw peperdure televisie vertoont zwarte vlekken. Dan ligt het aan de hond.


De garantie is inmiddels verlopen. De verkoper vraagt of u soms rookt of een open haard . De optie Helderheid is het tegenovergestelde van de optie Contrast. Deze optie bepaalt hoe donker het donkerste gedeelte van het scherm is. Wanneer deze te laag staat ingestel zie je geen details meer in donkere scènes, maar enkel zwarte vlekken. Bij een te hoge helderheid raak je de zwartweergave kwijt en ziet een . De Loewe Invision TV is compleet transparant, waardoor deze perfect kan samensmelten met het bestaande design in huis.


Op deze manier kun je eindelijk afscheid nemen van die – voor sommigen onder ons – lelijke zwarte vlek tegen de . Willekeurig kleuren zwarte beelden groen op mijn tv.

Dit vindt regelmatig plaats tijdens voetbalwedstrijden maar ook als we opnames terug kijken en als. Misschien kan ik iemand hier een plezier meedoen. Er zitten zwarte vlekken op het scherm, maar er valt best nog wel mee te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts